Kaufland Marketplace – zvýšte svoje tržby vďaka novému online trhovisku!
Kaufland Global Marketplace je úspešné online trhovisko, ktoré prevádzkuje jeden z najväčších obchodných reťazcov Kaufland. V ponuke však nie sú iba potraviny. Medzi najpredávanejšie kategórie patrí elektronika, potreby do domácnosti azáhrady a podobne.
Skvelou správou je, že v tomto roku sa brány Kaufland Global Marketplace otvárajú aj pre český a slovenský trh. Je pre vás ako obchodníkov výhodné využiť túto príležitosť a začať na Kaufland Marketplace predávať? Poďme si na to posvietiť.
Čo je Kaufland Global Marketplace a ako to funguje?
Najskôr si vysvetlíme, aký je vôbec rozdiel medzi online trhoviskom a bežným e-shopom. Zatiaľ čo internetové obchody fungujú ako predaj tovaru jedného výrobcu alebo podnikateľa, online trhovisko alebo tiež marketplace, umožňuje osloviť zákazníkov ponukou od viacerých obchodníkov.To znamená množstvo rozmanitého tovaru z rôznych obchodov na jednom mieste. Jednoducho povedané ide o výkladnú skriňu internetu, ktorá prepája zákazníkov s predajcami. No neznie to skvele?
Priekopníkmi tohto spôsobu predaja sú jednoznačne americký Amazon a eBay alebo čínsky AliExpress. V Česku patrí medzi najväčších hráčov Alza, Heureka a Mall. Silu aktuálne nadobúda aj spomínaný Kaufland Marketplace. V Nemecku patrí k najúspešnejším online platformám, ktoré prostredníctvom viac ako 9 000 predajcov ponúkajú viac ako 45 miliónov nepotravinárskych produktov.
Práve teraz bolo spustené Kaufland trhovisko v Česku aj na Slovensku. Podľa plánov zástupcov siete Kaufland by sa k nim čoskoro mali pridať ďalšie krajiny. Časom tak pravdepodobne vznikne globálne trhovisko naprieč celou Európou. To je jednoznačne skvelá príležitosť na zvýšenie online predajov.
Kto skôr príde, ten skôr predáva
Pri včasnej registrácii na Kaufland Marketplace získate náskok pred konkurenciou, prvý polrok naviac budete môcť predávať vaše produkty prakticky zadarmo. Počas prvých 6 mesiacov od spustenia českého alebo slovenského trhu môžete využívať kredit až do výšky 300 € mesačne na propagáciu produktov na danom trhu.
Spolu tak ušetríte až takmer 1 200 €. Bonusový kredit môžete uplatniť na propagáciu v katalógu produktov, newsletterov a podobne. Predbehnite svoju konkurenciu a vybudujte si od začiatku silnú pozíciu na tejto predajnej platforme!
Výhody predaja na Kaufland Marketplace
- Veľký dosah – Na Kaufland Marketplace môžete osloviť až 32 miliónov návštevníkov mesačne. A to zatiaľ funguje len v Nemecku a najnovšie aj v Česku a na Slovensku. Do budúcnosti je možné predpokladať expanziu aj do ďalších krajín a s tým spojený rastúci počet zákazníkov.
- Bohatý výber produktov – V ponuke Kaufland Marketplace nájdete sortiment vo viac ako 5 000 kategóriách. K zaobstaraniu je tam elektronika, interiérový a záhradný nábytok, hračky, odevy, náradie, potraviny a oveľa viac. S takým množstvom kategórií nie je šanca, že by ste nemali svoj tovar kam zaradiť.
- Rýchle spustenie predaja bez zbytočných komplikácií – Stačí jedna registrácia a môžete ponúkať svoj tovar na viac marketplaces súčasne. Automatický import produktov je možný cez API, CSV alebo pre menších obchodníkov manuálne cez kódy GTIN. Ide o jednoduchý a efektívny spôsob, ako zvýšiť povedomie o značke a získať nových zákazníkov.
- Dôveryhodnosť platformy – S 1500 predajňami v 8 krajinách dnes predstavuje Kaufland silnú značku, ktorú pozná doslova každý. Obavy, že zákazníci budú mať k jeho online trhovisku nedôveru, tak môžete odsunúť nabok.
- Široká ponuka ďalších služieb – Predajom to nekončí. Kaufland Marketplace ponúka oveľa viac. Služby, ako je multikanálová propagácia, automatické spracovanie platieb alebo podpora zákazníckeho servisu, sú úplnou samozrejmosťou.
Pomôžeme vám s úspešným vstupom na Kaufland Marketplace
Uvažujete o predaji na Kaufland Marketplace? Neviete, ako na to? Chcete mať istotu, že ho využívate tým najlepším spôsobom pre váš biznis? Sme oficiálnym partnerom Kaufland Marketplace pre slovenský trh. Radi vám pomôžeme s registráciou a všetkým potrebným. Obráťte sa na nás!
Čo ponúkame?
- Pomoc s napojením a vložením feedu produktov
- Nastavenie inzercie a optimalizácie popisov produktov
- Sledovanie návratnosti
- Profesionálna podpora a konzultácie v prípade potreby