PPC kampane, ktoré zarábajú. 5 rád pred tým, ako začnete | KREJTA

Potrebujete prilákať
nových zákazníkov?
Pomôžeme vám s PPC

PPC kampane

Bez online inzercie je dnes veľmi ťažké preniknúť na trh. Ľudia už sú naučení vyhľadávať služby a produkty online, kde im pomocou PPC reklamy (platíte za klik) môžeme rýchlo a efektívne zobraziť vašu firmu.

Konzultácia zdarma

64,6% užívateľov klikne na Google reklamy predtým,
než produkt zakúpia (Wordstream, 2016)

V posledných rokoch sa podiel reklamy rapídne zvýšil, čo u nás bežných užívateľov internetu vyvoláva reakciu, že reklamy do značnej miery ignorujeme. Tento jav sa nazýva bannerová slepota.

Napriek tomu však 2 z 3 ľudí, ktorí hľadajú daný produkt pred kúpou, klikne na Google reklamy. Preto sú PPC kampane stále jedním z nejefektivnejších kanálov propagácie.

Viete, aký druh PPC
reklamy je pre vás
najvhodnejší?

PPC kampane, typy

PPC reklamy nám ponúkajú mnoho možností. Najpoužívanejšou je vyhľadávacia sieť, kedy vyhľadávame pomocou tzv. kľúčových slovíčok, ktoré nám umožňujú inzerovať práve na tieto frázy. Bannerovú reklamu naopak môžeme využiť pri budovaní značky. Pomocou nástroja Google Nákupy, potom inzerujeme priamo vaše produkty.

Konzultácia zdarma

Kde vaša „cieľovka“
hľadá najčastejšie?

google
seznam
bing
yandex

Pre hľadanie na internete využívame rôzne vyhľadávače. Jedná sa napríklad o Google alebo Zoznam. Pri inzercii preto vždy potrebujeme vedieť, kto je vašou cieľovou skupinou. Napríklad mladšiu generáciu na Zozname už veľmi nenájdeme, ale staršie publikum tu má stále početné zastúpenie.

Ako zvoliť stratégiu,
ktorá vám zarobí?

PPC kampane, stratégie

Stratégiu plánujeme na základe zvolených cieľov. Pokiaľ je potrebné zvýšiť povedomie o vašej značke, môžeme využiť bannery v kombinácii s videoreklamou. Pre zvýšenie predaja je dobré využiť remarketing a vyhľadávaciu sieť. V závislosti na rozpočte sa dá docieliť najlepších výsledkov kombináciou týchto možností.

Konzultácia zdarma

Máte prehľad o
výkone kampaní?

PPC kampane, výkon

Efektívna inzercia vašej spoločnosti dokáže priniesť zisk. Sledovaním výkonnosti kampaní dokážeme efektivitu ešte zvýšiť. Na každú reklamnú kampaň preto musíme dohliadať v časových intervaloch a na základe výsledkov ju potom optimalizujeme.

^