Tvorba e-shopu, čo predáva? 8 vecí, na ktoré myslieť pri tvorbe | KREJTA

Tvorba E‑shopu
ktorý zarába?
Pomôžeme vám

tvorba e-shopu

Tvorba E-shopu, ktorý plní vami stanovené ciele, má niekoľko krokov k úspechu. Mať e-shop v dnešnej dobe nestačí. Preto už pri návrhu internetového obchodu myslíme na jeho propagáciu a vytvárame štruktúru, ktorá bude podporovať úspešné presadenie sa medzi konkurenciou.

Konzultácia zdarma

Určiť si cieľ je základ. Prečo by mal zákazník nakúpiť práve u vás?

Mať cieľ predať viac tovaru je lákavé, no pre jeho naplnenie je nutné ísť hlbšie k potrebe zákazníkov. Zamysleli ste sa niekedy prečo ste uprednostnili jeden obchod pred druhým? Vo väčšine prípadov tým dôvodom nutne nebola cena tovaru. Obchod vás proste zaujal.

Prvým krokom k úspechu je premyslieť si, čím ste unikátni a čo chcete ľuďom ponúknuť. Môže to byť napríklad vyzdvihnutie na pobočke, možnosť vyskúšania a vrátenia tovaru, alebo napríklad český výrobok. Táto unikátnosť vám môže zaručiť, že si zákazník vašu značku lepšie zapamätá alebo ju odporučí.

Viete čo a ako
robí vaša
konkurencia?

tvorba e-shopu, konkurencia

Pokiaľ chceme, aby si nás ľudia zapamätali, potrebujeme sa niečím odlíšiť. Analýzou konkurencie získame užitočné informácie o tom, akým spôsobom sa ostatné spoločnosti snažia získať nových zákazníkov, ale tiež o tom, čomu sa vyvarovať.

Konzultácia zdarma

Na ktoré slovíčka
je najlepšie cieliť?

tvorba e-shopu, kľúčové slova

V online svete vládne veľká konkurencia. U niektorých kľúčových slov je jednoduchšie presadiť sa ako u iných. To platí v PPC reklame (platíte za klik), ale rovnako aj pri SEO (optimalizácii pre vyhľadávače). Správne zvolená štruktúra môže podstatne ušetriť výdaje na propagáciu.

Ako bude môcť
zákazník platiť?

tvorba e-shopu, platby

Uľahčenie nákupného procesu zvyšuje percento úspešných objednávok. Hlavným cieľom je čo najviac zjednodušiť návštevníkom nákup na vašom e–shope pomocou platobných metód. Platba kartou, prevodom, v hotovosti, na pobočke alebo dobierkou? Nechajme zákazníkom slobodu sa rozhodnúť.

Konzultácia zdarma

Akým spôsobom
mu tovar doručíte?

tvorba e-shopu, doručenie

Keď nakupujeme online, platí pravidlo – „už včera bolo neskoro“. Voľba prepravcu rozhoduje nie len o cene prepravy, ale aj čase, kedy tovar k zákazníkovi príde. V prípade, keď napríklad obchodujete s nadrozmerným tovarom, si vopred overte, či je prepravca schopný váš tovar doručiť. Starostlivým výberom budujeme zákaznícku spokojnosť.

Kam a prečo
produkty exportovať?

tvorba e-shopu, export

Export produktov z e-shopu na cenové zrovnávače je v dnešnej dobe veľmi obľúbený. Umiestnením produktov na Google Market place, alebo na Heuréku môžete zvýšiť objem predaja. Starostlivo musíme premyslieť aj stratégiu, aby sme sa nedostali do cenovej vojny.

Konzultácia zdarma

Prečo je vzhľad
a rozloženie dôležité?

tvorba e-shopu, rozloženie

Vzhľadom vzbudzujeme dôveru. Keď e–shop nepôsobí dôveryhodne – odchádzame inam. To isté sa deje v prípade, keď nenájdeme produkt, ktorý hľadáme. Preto je dôležité, aby sme zanechali dobrý prvý dojem a zvolili štruktúru, ktorou privedieme zákazníka medzi produkty, o ktoré by mohol mať záujem.

Prečo merať a
optimalizovať?

tvorba e-shopu, meranie

Tak, ako rýchlo sa mení technológia, alebo trendy, mení sa aj chovanie ľudí. To, čo platilo pred rokom, dnes už platiť nemusí. Preto musíme starostlivo merať a analyzovať chovanie návštevníkov a na základe trendov podnikať kroky, ktorými udržíme užívateľov v jednotlivých krokoch nákupného procesu.

Konzultácia zdarma
^