Tvorba webu, ktorý zarába. Praktických 6 rád, ako začať | KREJTA

Tvorba webu,
ktorý zarába?
Pomôžeme vám

tvorba webu, ktorý zarába

Tvorba webových stránok, ktoré vám prinesú nových zákazníkov, nespočíva len vo vytvorení samotného webu. Jedná sa predovšetkým o prezentáciu vašej spoločnosti, vízií a cieľov, ktoré tvoria jeden z hlavných prostriedkov komunikácie so zákazníkmi. Preto je dôležité, aby sme správne pochopili cieľové skupiny.

Konzultácia zdarma

Stanovme si cieľ a vydajme sa spoločne na cestu k úspechu

Najdôležitejším krokom k úspechu je stanoviť si cieľ cesty. Čo chcete, aby vaši zákazníci na webových stránkach plnili? Môže to byť napríklad odosielanie kontaktného formulára, prihlásenie sa k odberu vašich noviniek alebo stiahnutie brožúry vašich služieb. Možností je mnoho a môžu sa aj kombinovať.

Pokiaľ máme jasný cieľ, ďalším krokom je si určit, kto má cieľ splniť. Musíme si detailne rozobrať cieľovoú skupinu, aby sme zistili, čo ľuďom môžeme ponúknuť. Napríklad, keď poskytujete zabezpečenie vozov, vaša cieľová skupina sú majitelia vozov. Váš web by ich mal presvedčiť, že s vami bude ich miláčik v bezpečí.

Ako návštevníka
smerovať, aby sa
stal zákazníkom?

smerovanie, tvorba webu

Keď už vieme, čo zákazník potrebuje, musíme mu túto potrebu pripomenúť. Ukážeme mu problém a na jeho základe mu predstavíme, ako jednoducho ho s vaším produktom alebo službou vyrieši. V prípade zabezpečenia mu ukážeme, ako sa auto dá jednoducho ukradnúť a až potom ho navedieme na váš produkt, ktorý odcudzeniu zabráni.

Konzultácia zdarma

Čo a ako vaši
zákazníci hľadajú?

analýza kľúčových slov, tvorba webu

Analýza kľúčových slov nám poskytne dôležité informácie o tom, čo vaši zákazníci hľadajú a ako to hľadajú. Táto informácia nám poslúži nie len pre SEO (optimalizácie pre vyhľadávače), ale tiež pre strategický návrh obsahu. Dáme ľuďom to, čo hľadajú a oni za to uprednostnia vás pred konkurenciou (takto funguje reciprocita).

Ako navrhnúť
štruktúru stránok?

štruktúra, tvorba webu

Keď už vieme, čo zákazník potrebuje a ako to hľadá, prichádza na rad tvorba webových stránok. Musíme si určiť štruktúru, ktorá návštevníka vedie k cieľu. Napríklad nepredávame hneď v prvom momente na hlavnej stránke. Ukážme problém a potom riešenie. Nepredávame produkt, predávame potrebu.

Konzultácia zdarma

Je vaša stránka
priateľská k vyhľadávačom?

SEO, tvorba webu

SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) je dnes veľmi dôležitá. Preto musíme dbať na to, ako vaše webové stránky vidia vyhľadávač. Rýchlosť načítania stránok, meta popisy, to, či je web prispôsobený mobilným zariadeniam a mnohé ďalšie aspekty tvoria technickú stránku SEO.

Merať výsledky
a optimalizovať

tvorba webu a meranie

Doba, technológie a potreby zákazníkov sa neustále menia. Preto je nutné ísť s dobou a neustále merať a optimalizovať. To, čo fungovalo včera, nemusí fungovať dnes. Preto, keď máme informácie, kde nám návštevníci strácajú, môžeme na to patrične reagovať.

Konzultácia zdarma
^