Marketing na sociálnych sieťach. Jednoduchých 5 rád, ako na to | KREJTA

Marketing na
sociálnych sieťach?
Pomôžeme vám

marketing na sociálnych sieťach

Sociálne siete dnes už nie sú len o sledovaní toho, ako dobre sa má váš sused na dovolenke alebo o súťažení o to, kto má krajšiu fotografiu pokrmu, ktorý ani sám nevaril. Sociálne siete vytvárajú prostredie, ktoré pri správnom využití pomáhajú rásť spoločnostiam, firmám aj malým podnikateľom. Je to miesto, kde si môžete povoliť kravatu a bez všetkej vážnosti šíriť povedomie o vašej značke a budovať si vzťah s vašimi potenciálnymi zákazníkmi.

Konzultácia zdarma

Až 79% všetkých ľudí online používa Facebook (Pew Research Center, 2016)

Jedinečnosť Facebooku spočíva v informáciách, údajoch a úkonoch, ktoré každý z nás zdieľa a vykonáva na Facebooku, či mimo neho. Tieto informácie majú v šikovných rukách cenu zlata.

Či už predávate ručne vyrábané batohy, alebo chcete propagovat vašu kaviareň, prostredníctvom Facebooku vám pomôžeme efektívne zacieliť na zákazníkov, ktorí u vás s nejväčšou pravdepodobnosťou nakúpia alebo prídu na kafíčko.

Viete, na koho
potrebujete zacieliť?

cielenie v marketingu na sociálnych sieťach

Vaši zákazníci na vás čakajú a chcú byť oslovení. Práve preto je dobré vedieť, čí je vašim zákazníkom 43 ročný pán z Bratislavy, ktorý sa zaujíma o autá, alebo je to 32 ročná maminka so záujmom o módu. Záleží len na tom, či predávate zabezpečenie vozidiel alebo dámske oblečenie. Vedieť na koho reklamu zacieliť je prvým a najdôležitejším krokom pri tvorbe marketingovej stratégie.

Konzultácia zdarma

Ktorý obsah zaujme
vaše publikum?

oblúbenosť v marketingu na sociálnych sieťach

Cieľovej skupine je potrebné na mieru ušiť obsah a formu reklamy. Dôležité je vymyslieť stratégiu, ktorá bude jedinečná pre konkrétne publikum. Príkladom môžeme uviesť predajcu kĺbovej výživy. Jeho potenciálnym zákazníkom môže byť napríklad športovec, senior, či ľudia s rôznymi kĺbovými problémami. Bude efektívne cieliť rovnakú reklamu na tieto tri cieľové skupiny? Každé publikum má svoje typické vlastnosti a vyznačuje sa rozdielnou potrebou. A to aj v prípade, že záujem o produkt je rovnaký.

Ako zvoliť stratégiu,
ktorá vám zarobí?

zamieriť, marketing na sociálnych sieťach

Prísť na to, ktorá stratégia je najefektívnejšia a zistiť, ako najlepšie previesť zákazníka nákupným procesom, aby na jeho konci vykonal požadovanú akciu, nie je jednoduchá úloha. Keď váš potenciálny zákazník o produkte ešte nevie, je potrebné informovať ho. Pokiaľ navštívil vašu stránku a odišiel bez toho, aby nakúpil, je potrebné ho zaujať. Ak odišiel uprostred nákupného procesu, je nutné presvedčiť ho o tom, že urobil chybu.

Konzultácia zdarma

Máte prehľad
o výkone kampaní?

meranie marketingu na sociálnych sieťach

Všetky výsledky a hodnoty priebežne analyzujeme a na ich základe optimalizujeme kampane. Štatistiky získané prostredníctvom Google Analytics, Facebook Pixel alebo iných analytických nástrojov sú bezcenné do doby, než sa nájde niekto, kto ich dokáže správne čítať. Čísla nám dávajú informácie o tom, čo sme urobili dobre, ale aj o tom, čo musíme zlepšiť.

^