Online marketing produktu IGLA pre český trh | KREJTA

Prípadová štúdia:

Zavádzanie produktov IGLA pre český trh alebo ako za 5 mesiacov do prvej 4 na Googli

Detail projektu:

IGLA je jedinečné zariadenie na ochranu vozidla proti krádeži, ktoré v Českej republike nikto nepoznal. Našou úlohou bolo dostať produkt do povedomia zákazníkov a zaistiť stabilné predaje tohto produktu na českom trhu. Ako sme to dosiahli?

Tvorba webu, ktorý predáva

Tvorba responzívneho webu

Nechajme ľudí sa hrať

Kto sa hrá, nehnevá. A to platí aj pri webe. Na stránky sme preto spracovali konfigurátor, teda test kompatibility produktu IGLA s vozom užívateľa. Ukázalo sa, že návštevníkov baví a udržiava na stránke dlhšie. Pre overenie kompatibility svojho vozu s produktom radi odošlú formulár, čo je dôležitý aspekt pri optimalizácii pre vyhľadávače (SEO).

Konfigurátor na podporu online marketingu

Získajme si ich pozornosť

To, čo vidíte po otvorení webu ako prvé, rozhoduje či na ňom zostanete, alebo ho opustíte. Preto pre zníženie okamžitých odchodov z webu sme vložili video tak, aby bolo hneď zrejmé, že všetky podstatné informácie môžu návštevníci zistiť z videa omnoho rýchlejšie.

Webová stránka nad úrovňou monitoru

Video ako dokonalý nástroj

Ukázať, prečo by si mal zákazník vybrať váš produkt pred iným, nie je práve ľahká úloha. Najlepší spôsob, ako vysvetliť čo najviac v krátkom čase, je pomocou videa. To vie aj Google a preto stránky s videom začal uprednostňovať. Natočili sme video, ktoré vysvetlí všetky podrobnosti produktu vrátane jeho využitia.

Za 5 mesiacov do prvej 4 na Googli

Optimalizácia pre vyhľadávače

Spokojní zákazníci sú najlepšou reklamou

Recenzia je najlepší spôsob, ako sa dozvedieť, či daný produkt máme vyskúšať osobne. Ak sú vaši zákazníci spokojní, prečo to nezobraziť tiež ostatným užívateľom, najlepšie ešte pred tým, než sa na vašu stránku dostanú. Zobrazenie recenzií zvýšilo mieru prekliku vo vyhľadávaní, ktorá je dôležitým faktorom optimalizácie pre vyhľadávače (SEO).

Výsledok vyhľadávania

Recenzie v mobilnom online marketingu

300% návratnosť investícií do reklamy vďaka Videoarzenálu a FB kampaniam

Dostaňme sa do podvedomia a vyvolajme záujem

Vďaka správne naplánovanej stratégii cielenia sme oslovili nových zákazníkov, ktorí doteraz produkt nepoznali a priviedli sme ich tak na naše stránky. Pokiaľ nenakúpili behom svojej prvej návštevy, získali sme ich priazeň postupne a to premyslenou remarketingovou stratégiou, rozdelenou do SEE, THINK, DO a CARE fáz nákupného procesu.

Online marketing na sociálnich sieťach

Personalizáciou zvýšime záujem

Cesta personalizácie je v dnešnej informačnej dobe kľúčová. Bez personalizácie je veľká časť rozpočtu neefektívna. Preto sme určili presný profil zákazníka s potrebou zabezpečenia vozidla. Pomocou úkonov, ktoré na webe prevedie, môžeme reklamu prispôsobiť tak, aby pôsobila zaujímavo a nezobrazovala mu obsah, ktorý už videl.

Tvorba tlačovín a vizuálu

Referencia zákazníka

Konateľ

551

Krejta solutions s.r.o.

Pro zavádění produktu IGLA na český trh jsem hledal spolehlivého partnera, který by nám pomohl produkt protlačit na českém trhu. O online marketing firmy jsem se staral zpočátku sám, takže něco málo zkušeností mám. Nejdříve jsem klukům svěřil pár menších úkolů, které zvládli na výbornou. Po této zkušenosti jsem jim svěřil veškeré marketingové aktivity společnosti. Klukům z KREJTY se nejen podařilo splnit naše očekávání, ale dokonce je předčit. Nejen, že se jim podařilo snížit ceny prokliků u PPC reklam, navrhnout facebookové kampaně tak, že doopravdy fungují, ale vůbec jsme nečekali, že nás tak rychle dokážou posunout na přední místa v Google vyhledávání. Závěr je tedy takový, že pokud se udrží nastoupený směr, tak budeme s KREJTOU i nadále spolupracovat.

Chcete vybojovať
viac objednávok?

^