Online marketing, ktorý zvýši konverzie o 251% | KREJTA

Prípadová štúdia:

DAMACOM: medziročné zvýšenie konverzií o 251%

Detail projektu:

Firma DAMACOM sa venuje montáži zabezpečovacích systémov do domov, firiem, bytov a bytových domov. Pán Šenk, konateľ spoločnosti Damacom, nás oslovil s prosbou o prepracovanie webových stránok a zefektívnenie stávajúcej online propagácie. Pozrite sa, ako sa nám to podarilo.

Personalizácia ruže prináša

Tvorba responzívneho webu

Dôvera je základom úspešnej spolupráce

V prípade zabezpečenia majetku, kde si zástupca spoločnosti, ktorú oslovujeme, pozveme do nášho príbytku alebo firmy, je dôvera nesmierne dôležitá. Preto bolo nutné weby zosobniť, aby návštevník stránok mal prehľad o tom, kto jeho dom navštívi. Vždy sme radšej, keď poznáme tvár osoby, s ktorou komunikujeme


Call to action

Dôležité je správne viesť

Tiež nemáte radi, keď sa stratíte a neviete kam ďalej? Pomocnú ruku privíta každý. Rovnakým spôsobom funguje tiež tvorba webu. Preto návštevníkom uľahčujeme cestu k nezáväznej konzultácii, kde sa dozvie všetky potrebné informácie od skúsených profesionálov.

Tvorba kontaktnej stránky

170% nárast počtu odoslaných formulárov

Jednou z vecí, ktoré stránke chýbali, bol kontaktný formulár a vysvetlenie, čo bude pre klientov odmenou, v prípade záujmu alebo odoslaním objednávky cez kontaktný formulár. Spracovaním týchto zmien sme dosiahli navýšenie počtu odoslaných formulárov o neuveriteľných 170%.

90% nárast odoslania kontaktných formulárov z organického vyhľadávania

Optimalizácia pre vyhľadávače

Zvýšenie pozícií na relevantné vyhľadávacie dotazy

Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je kľúčovým faktorom pre mnoho biznisov a podobne je tomu tiež v oblasti zabezpečenia. Pomocou optimalizácie výsledkov vyhľadávania, zvýšením počtu návštevníkov a ďalších aktivít sa spoločnosť DAMACOM dostala na prvé stránky Google vyhľadávača, pre pojmy ako Kamerové systémy Brno, zabezpečovacie systémy Brno a ďalšie.

Tvorba facebook kampaní

Personalizáciou zvýšime záujem

V dnešnej dobe nie je jednoduché získať si pozornosť ľudí. Ak však vytvoríme personu zákazníka, získame omnoho väčší prehľad o jeho záujmoch, a preto mu môžeme doručiť obsah, ktorým získame publicitu. Pri zabezpečení domov sme napríklad reklamu na Facebooku cielili na majiteľov psov, ktorí ich často vlastnia aj kvôli svojej ochrane.

Tvorba facebook kampaní

Referencia zákazníka

Konateľ

551

Krejta solutions s.r.o.

Pro naší firmu jsem hledal spolehlivého partnera, který mněl za úkol nám pomoct v propagaci na internetu. Na základě doporučení od kolegy z podnikání jsem se dostal ke KREJTE. Zpočátku jsem jim svěřil několik menších úkolů. Po tom, co se projevily výsledky jsem jim svěřil kompletní propagaci. Momentálně spolupracujeme s KREJTOU už víc jak rok. Potkáváme se na pravidelné bázi a řešíme kde a jak se ještě můžeme posunout a co zlepšit díky čemu se nám podařilo zdvojnásobit počet poptávek. KREJTU mohu vřele doporučit.

^