Šachové figúrky a mozgy

MARKETINGOVÁ STRATÉGIA - VAŠA CESTA K VÍŤAZSTVU

STRATÉGIA PRE
ĎALŠIE TAHY

Posvietime si na vašich protihráčov, vyladíme vašu značku a navrhneme kompletnú marketingovú stratégiu. Dostaneme vás jednoducho do hry.

VEDELI STE, ŽE...

AŽ 60 % ZNAČIEK TVORÍ OBSAH BEZ JASNÉ STRATÉGIE?

Ak neviete, aký bude váš ďalší krok, ani kam vlastne idete, je ťažké doraziť do cieľa. Pravdepodobne sa cestou niekoľkokrát stratíte a možno nakoniec zabudnete, prečo ste vlastne vyšli. Pomôžeme vám nájsť smer.

PREČO INVESTOVAŤ DO MARKETINGOVEJ STRATÉGIE

Prestaňte tápať v tme

Marketing bez stratégie je ako strieľanie naslepo. Možno sa občas trafíte, ale skôr budete mimo. Nebojte sa otvoriť oči. Nie ste na to sami. Pomôžeme vám sa rozkoukať.

Komunikácia bude zmysluplná
Získate merateľné výsledky
Určíte si jasný smer a cieľ
Muž s páskou cez oko Muž so stieracím šálom

KROK ZA KROKOM

1

Definujeme cieľové skupiny

Zoznámime sa s vami, vaším biznisom, produktmi a cieľom. Zistíme, kam chcete smerovať, koho potrebujete osloviť a čo je potrebné urobiť.

2

Analyzujeme konkurenciu

Pozrieme sa trhu pod pokličku a preskúmame, kto proti vám stojí. Odhalíme silné a slabšie stránky a to, čím sa môžete odlíšiť, aby ste získali pozornosť zákazníkov.

3

Nastavujeme stratégiu

Vytyčíme ciele, stanovíme jednotlivé kroky, naplánujeme cestu. Postaráme sa, aby všetko dávalo zmysel a pekne ladilo dohromady.

4

Implementujeme

Spoločne premeníme plány na realitu. Pomôžeme vám všetko pripraviť a nastaviť, a postaráme sa, aby sa na nič nezabudlo. Postaráme sa aj o optimalizáciu.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž se supermanským pláštěm, raketou a notebookem

Ideme do toho?

„Držať správny kurz v biznise je čoraz väčšia drina. Ale my vieme, ako to chodí. Ozvite sa a presvedčte sa.“
– Zdeno, CEO agentury Krejta
Dohodnime si stretnutie

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY ?!@#

1. Aké marketingové nástroje používate?

Celý rad! Tu sú všetky pokope: Ahrefs, Collabim, Google Analytics (GA4), GTM, Google Ads (+ editor), Google Search Console, Sklik, Hotjar, Meta ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Microsoft ads, Pinterest ads, Mergado, Mailchimp, Leadhub, Smartemailing, Zboží.cz, Glami, Favi a Heureka.cz

2. Máte skúsenosti v konkrétnych odvetviach (napr. elektronický obchod, SaaS, služby)?

Pomáhame všetkým spoločnostiam, ktoré chcú rásť, bez ohľadu na odvetvie alebo produkt. Máme množstvo klientov v sektore B2B, spravujeme veľké e-shopy, ale sme tu aj pre menšie spoločnosti a začínajúce podniky, ktorým ponúkame naše služby. Niektorých našich klientov a realizované projekty si môžete pozrieť v našich referenciách. Každú spoluprácu však budujeme na zákazku, pekne od základu, aby bola čo najefektívnejšia.

3. Aký je rozdiel medzi brandigovou a komunikačnou stratégiou?

V rámci brandingu ideme hlboko pod povrch, až do úplného jadra vašej značky. Spoločne sa dopracujeme k tomu, prečo vôbec vznikla, akými zásadami a princípmi sa riadi aj kam by mala v najbližších rokoch smerovať. Pripravíme manuál, o ktorý sa môžete opierať nielen v komunikácii, ale aj v strategickom riadení, pri nábore, internom HR alebo napríklad pri expanzii do zahraničia.

Komunikačná stratégia je viac cielená na to, akých zákazníkov a akým spôsobom oslovovať v najbližšej dobe.