Posvietime si na vašich protihráčov, vyladíme vašu značku a navrhneme kompletnú marketingovú stratégiu. Dostaneme vás jednoducho do hry.
Ak neviete, aký bude váš ďalší krok, ani kam vlastne idete, je ťažké doraziť do cieľa. Pravdepodobne sa cestou niekoľkokrát stratíte a možno nakoniec zabudnete, prečo ste vlastne vyšli. Pomôžeme vám nájsť smer.
Marketing bez stratégie je ako strieľanie naslepo. Možno sa občas trafíte, ale skôr budete mimo. Nebojte sa otvoriť oči. Nie ste na to sami. Pomôžeme vám sa rozkoukať.
Zoznámime sa s vami, vaším biznisom, produktmi a cieľom. Zistíme, kam chcete smerovať, koho potrebujete osloviť a čo je potrebné urobiť.
Pozrieme sa trhu pod pokličku a preskúmame, kto proti vám stojí. Odhalíme silné a slabšie stránky a to, čím sa môžete odlíšiť, aby ste získali pozornosť zákazníkov.
Vytyčíme ciele, stanovíme jednotlivé kroky, naplánujeme cestu. Postaráme sa, aby všetko dávalo zmysel a pekne ladilo dohromady.
Spoločne premeníme plány na realitu. Pomôžeme vám všetko pripraviť a nastaviť, a postaráme sa, aby sa na nič nezabudlo. Postaráme sa aj o optimalizáciu.
Celý rad! Tu sú všetky pokope: Ahrefs, Collabim, Google Analytics (GA4), GTM, Google Ads (+ editor), Google Search Console, Sklik, Hotjar, Meta ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Microsoft ads, Pinterest ads, Mergado, Mailchimp, Leadhub, Smartemailing, Zboží.cz, Glami, Favi a Heureka.cz
Pomáhame všetkým spoločnostiam, ktoré chcú rásť, bez ohľadu na odvetvie alebo produkt. Máme množstvo klientov v sektore B2B, spravujeme veľké e-shopy, ale sme tu aj pre menšie spoločnosti a začínajúce podniky, ktorým ponúkame naše služby. Niektorých našich klientov a realizované projekty si môžete pozrieť v našich referenciách. Každú spoluprácu však budujeme na zákazku, pekne od základu, aby bola čo najefektívnejšia.
V rámci brandingu ideme hlboko pod povrch, až do úplného jadra vašej značky. Spoločne sa dopracujeme k tomu, prečo vôbec vznikla, akými zásadami a princípmi sa riadi aj kam by mala v najbližších rokoch smerovať. Pripravíme manuál, o ktorý sa môžete opierať nielen v komunikácii, ale aj v strategickom riadení, pri nábore, internom HR alebo napríklad pri expanzii do zahraničia.
Komunikačná stratégia je viac cielená na to, akých zákazníkov a akým spôsobom oslovovať v najbližšej dobe.