Prípadová štúdia:
Ľudia v Brne dali na nás – tisíce hlasov pre Dáme na vás 2023

Žiarivý úsmev je ten najkrajší módny doplnok! Týmto heslom sa riadi jeden z našich stálych klientov, Dentálna zubná hygiena Žilina. V jej ponuke nájdete služby, ako je napríklad bielenie, air-flow, pečatenie zubov a ďalšie.
Keďže konkurencia je v dnešnej dobe neúprosná, obrátil sa na nás Ľubomír Kompas s prosbou o zviditeľnenie webových stránok svojej kliniky. Pozrite sa, ako sme sa s tým popasovali!
zvýšenie organickej návštevnosti
nárast objednávok
dní počas ročnej spolupráce
Pôvodný web Kompas sa nám do rúk dostal ako takmer nepopísaný hárok papiera. Bolo na ňom síce niekoľko textov a pár grafických prvkov, ale kvôli nedostatočnej optimalizácii nemali vyhľadávače o webe ani páru. Začínali sme preto od nuly. Najprv sme urobili kompletnú analýzu kľúčových slov, aby sme zistili, podľa akých výrazov klienti služby spojené s dentálnou hygienou hľadajú.
Len čo sme vypátrali tie správne kľúčové slová, pustili sme sa do optimalizácie. A to detailne. Nielen, že sme prepísali všetky texty, meta popisy a názvy, našej pozornosti neunikli ani obrázky. Každá služba dostala svoju dopadovú stránku, ktorá potenciálnym zákazníkom jasne a zrozumiteľne predstavuje, čo daná procedúra obnáša. Precízne sme vybrúsili aj design webu, aby pôsobil prívetivým a celistvým dojmom.
Kľúčovým bodom bola úprava rezervačného systému, ktorý umožňuje presné meranie konverzií pomocou Google Analytics. Systém je prehľadný, jednoduchý na obsluhu a umožňuje rýchle objednanie, ktoré šetrí čas zubárom aj zákazníkom. Zdĺhavému naháňaniu po telefóne skrátka odzvonilo.
Samotným webom naša práca ani zďaleka neskončila. Pozornosť sme obrátili vonkajším smerom. Zapracovali sme na linkbuildingu na zvýšenie dôveryhodnosti webu a prilákanie nových návštevníkov. Web sme tak prelinkovali so silnými doménami.
Kompletnou aktualizáciou prešla aj prezentácia firmy na Google My Business, kde sme vyplnili dôležité údaje, pridali atraktívne fotky a naštartovali zber recenzií. Štatistiky totiž hovoria jasne. Viac ako 90 % nových zákazníkov sa začíta do recenzií, kým o služby vôbec prejaví záujem.
Výsledky sme videli veľmi skoro. Kompas rýchlo obsadil prvé priečky vo výsledkoch vyhľadávania kľúčových slov, ako je napríklad zubná hygiena alebo dentálna hygiena v okruhu niekoľkých kilometrov od ordinácie. Hneď po mesiaci od začatia spolupráce stúpli objednávky o 100 %. Rok nato prekonal nárast objednávok 437 %!
nárast dopytov v prvom roku
návštevníkov webu denne
zvýšenie počtu objednávok za 2 roky
Spoločnosť Krejta nám vyšla v ústrety a pripravila nám osobitný plán šitý na mieru. Potrebovali sme zvýšiť konkurencieschopnosť v regióne na webe a tak prilákať nových zákazníkov. Výsledky sa dostavili už po necelých dvoch mesiacoch. Určite odporúčam.