Žiarivý úsmev je najkrajší módny doplnok! Týmto heslom sa riadi jeden z našich stálych klientov, Dentálna zubná hygiena Žilina. V jej ponuke nájdete služby ako napríklad bielenie, air-flow, pečatenie zubov a ďalšie.
Keďže konkurencia je v dnešnej dobe neúprosná, obrátil sa na nás Ľubomír Kompass s prosbou o zviditeľnenie webových stránok svojej kliniky. Pozrite sa, ako sme sa s tým popasovali!
Pôvodný web Kompas sa nám dostal do rúk ako takmer nepopísaný list papiera. Bolo tam síce niekoľko textov a pár grafických prvkov, ale kvôli nedostatočnej optimalizácii nemali vyhľadávače o stránke ani potuchy. Začali sme teda od nuly. Najprv sme urobili kompletnú analýzu kľúčových slov, aby sme zistili, podľa akých výrazov klienti hľadajú služby spojené s dentálnou hygienou.
Keď sme objavili tie správne kľúčové slová, pustili sme sa do optimalizácie. A to detailne. Nielen že sme prepísali všetky texty, meta popisky a názvy, ale našej pozornosti neunikli ani obrázky. Každá služba si zaslúžila svoju dopadovú stránku, ktorá potenciálnym zákazníkom jasne a zrozumiteľne predstavuje, čo daná procedúra obnáša. Dôkladne sme vyladili aj dizajn webu, aby pôsobil prívetivo a celistvo.
Kľúčovým bodom bola úprava rezervačného systému, ktorý umožňuje presné meranie konverzií pomocou Google Analytics. Systém je prehľadný, jednoduchý na ovládanie a umožňuje rýchle objednanie, ktoré šetrí čas zubárom aj zákazníkom. Zdlhavému naháňaniu po telefóne je definitívne koniec.
Samotný web bol len začiatok našej práce. Obrátili sme svoju pozornosť smerom von. Zapracovali sme na linkbuildingu pre zvýšenie dôveryhodnosti webu a prilákanie nových návštevníkov. Web sme prelinkovali so silnými doménami.
Kompletnou aktualizáciou prešla aj prezentácia firmy na Google My Business, kde sme vyplnili dôležité údaje, pridali atraktívne fotky a naštartovali zber recenzií. Štatistiky totiž hovoria jasne: Viac ako 90 % nových zákazníkov si najprv prečíta recenzie, než o služby vôbec prejavia záujem.
Kompas rýchlo obsadil prvé priečky vo vyhľadávaní kľúčových slov, ako napríklad zubná hygiena nebo dentálna hygiena v okruhu niekoľkých kilometrov od ordinácie. Hneď po mesiaci od začatia spolupráce stúpli objednávky o 100 %. A v ďalšom roce nárast objednávok presiahol 437 %!
„Spoločnosť Krejta nám vyšla v ústrety a pripravila nám osobitný plán šitý na mieru. Potrebovali sme zvýšiť konkurencieschopnosť v regióne na webe a tak prilákať nových zákazníkov. Výsledky sa dostavili už po necelých dvoch mesiacoch. Určite odporúčam.“