Banner Dáme na vás, na ktorom je nadšené dievča

REFERENCIA: PROPAGÁCIA PRE MESTO BRNO

Najúspešnejší ročník propagácie „Dáme na vás“

„Dáme na vás“ je projekt mesta Brna, ktorý sa realizuje každoročne od roku 2017. My mali tu česť byť v roku 2020 súčasťou tohto projektu. Pozrite sa, ako sa nám to podarilo!

TVORBA OBSAHU

Nafotíme, natáčame, nakreslíme

Základem každé úspěšné propagace je tvorba kvalitního obsahu. Pro projekt „Dáme na vás“ bylo potřeba nafotit a udělat prezentační video projektu pro 65 respondentů. Tento materiál se pak použil do kampaní, které seznamovaly občany Brna s projekty, které postoupily do velkého finále.

Natáčanie v exteriéri - jeden muž za kamerou a druhý pred kamerou
Mockup videa v tablete s návrhovateľom projektu

VIDEOPRODUKCIA

Zábery povedia viac ako tisíc slov

Kľúčovým faktorom úspechu projektu bola realizácia viac ako 60 videí navrhovateľov projektov z Brna. Každého navrhovateľa bolo nutné zachytiť v prostredí, kde bol projekt plánovaný, a preto bola koordinácia produkčného tímu s navrhovateľmi občas náročná. Aj túto situáciu sa nám však podarilo elegantne vyriešiť. Pozrite sa na niekoľko výsledkov našej práce v teréne.

Dosah kampaní sme navyše rozšírili aj pomocou dobre spracovaného informatívneho videa. Rýchle a pútavé video malo nielen vysoký dosah, ale aj vysokú mieru zhliadnutí a množstvo konverzií.

PERSONALIZOVANÝ OBSAH

Každému
Brňanovi na mieru

Kľúčovú úlohu v projekte „Dáme na vás“ zohrali Facebookové kampane. Vďaka podrobnej segmentácii publika sme z Facebooku a Instagramu získali viac než 5 000 hlasov. Prioritou bolo doručiť obyvateľom Brna relevantný obsah a vzbudiť v nich záujem o participatívny rozpočet.Ako sme to dokázali?

Jednoducho. Cyklistom predsa záleží na tom, aby mali kde bezpečne jazdiť, rodičom na to, aby sa ich deti mali kde vyblázniť. A trebárs obyvateľom Líšne záleží na zveľadení ich mestskej časti. Vytvorili sme kampane každému obyvateľovi Brna na mieru. Vďaka nim si každý medzi projektmi našiel to, na čom mu záležalo a čo podporil svojím hlasom.

Makety na mobile z rôznych fáz kampane
Laptop so stĺpcovým grafom, mobilný telefón s reklamným bannerom

REMARKETING

Haló! Nezabudli ste hlasovať?

Základom každej úspešnej kampane musí byť samozrejme remarketing. Bez neho by sme sa ďaleko nedostali a stratili by sme veľa hlasov. Spočiatku sme však boli voči nemu skeptickí. Bolo nám jasné, že Brno je plné študentov a cudzincov a na web sa mohlo dostať veľa ľudí, ktorí sa nemohli zúčastniť hlasovania. Naše prvotné očakávania sa však nenaplnili a remarketing prispel k výsledkom takmer tisíckou hlasov aj napriek mierne vyššej cene za akciu.

DLHODOBÁ KAMPAŇ

Od začiatku do konca

Nie, ešte ďalej! Rozsiahla kampaň, akou bol projekt „Dáme na vás“, si vyžadovala častú pozornosť a rýchle reakcie na zmeny. Kampane a reklamné sady sme vyhodnocovali a optimalizovali takmer každý deň. Rozpočty bolo potrebné presúvať zo sady do sady a z kampane do kampane, aby sa dosiahol čo najlepší výsledok.

A na konci projektu? Ešte fotenie a následná úprava fotografií koho iného ako tohtoročných víťazov! Čakala ich ľahká vizážistická úprava a následovalo fotenie pred bielym plátnom. Celá procedúra sa niesla v priateľskom duchu a pri odchode dostal každý z víťazov darčekový balíček od mesta Brna.

Autori víťazných projektov

VÝSLEDOK PROJEKTU

Najúspešnejší ročník Dáme na vás!

V roku 2020 sa nám podarilo zapojiť do hlasovania rekordný počet obyvateľov Brna, a díky tomu se 4. ročník stal najúspešnejším za celú existenciu projektu!

Predchádzejúci ročník sme v počte hlasujúcich prekonali o 56 %! Tento rok sa do hlasovania zapojilo 20 676 Brňanov, čo je o 6 189 hlasov viac ako v doteraz najúspešnejšom ročníku.

0 %
zlepšenie v porovnaní s predchádzajúcim rokom
0
hlasov navyše
0
hlasujúcich Brňanov

Ing. Marco Banti LL.M.

Vedúci kancelárie participácie

„S Krejta Solutions, s.r.o. sme v roku 2020 spolupracovali na projekte participatívneho rozpočtu „Dáme na vás“ a boli sme s nimi veľmi spokojní. Napriek tomu, že sme ich do projektu zapojili takpovediac za päť minút dvanásť, dokázali sa okamžite prispôsobiť podmienkam a odviesť veľmi kvalitnú prácu.

Mali na starosti kompletnú produkciu videa a celú online marketingovú propagáciu. Podarilo sa im dosiahnuť mimoriadne výsledky – účasť v hlasovaní bola o viac než 50 % vyššia a zároveň rekordná v celej histórii projektu. Po dokončení projektu mali na starosti aj fotenie víťazov. Agentúru rozhodne odporúčame!“

Muž se supermanským pláštěm, raketou a notebookem

Ideme do toho?

„Držať správny kurz v biznise je čoraz väčšia drina. Ale my vieme, ako to chodí. Ozvite sa a presvedčte sa.“
– Zdeno, CEO agentury Krejta
Dohodnime si stretnutie