REFERENCIA: PROPAGAČNÁ KAMPAŇ PRE MESTO BRNO

Tisíce hlasov pre projekt Dáme na vás 2023

Máte nápad, ako zmeniť mesto Brno k lepšiemu? Premeňte ho na skutočnosť! To je myšlienka projektu participatívneho rozpočtu Dáme na vás, ktorý Brno každoročne realizuje od roku 2017.

Aj v roku 2023 sme mali tú česť podieľať sa na jeho kompletnej propagácii. Pozrite sa, ako sme sa chopili tohtoročného ročníka.

IDEAMAKING

Kampaň stojí a padá na myšlienke

Každá dobrá marketingová kampaň je založená na silnej myšlienke. Originálne, zaujímavé, zmysluplné a predovšetkým premyslené do najmenších detailov.

My sme s jednou takou kampaňou prišli - Brno sme doslova vložili do rúk občanov, ktorí sa podieľajú na jeho premene.

Vytvorili sme planétu Brno, jedinečný koncept, ktorý zastrešuje celú kampaň a dá sa prispôsobiť rôznym cieľovým skupinám, formátom a fázam kampane.

DLHODOBOSŤ KAMPANE

Tri fázy, tri vizuály

Predložte čo najviac projektov. Získajte podporu. Hlasujte o víťazovi. Aktuálne ciele kampane Dáme na vás závisia od fázy, ktorá práve prebieha. A propagácia musí zodpovedať tejto fáze bez odchýlky od celkovej koncepcie. Aj v tomto sme si poradili.

CIEĽOVÉ SKUPINY

Vizuál pre každú príležitosť

Rodiny s deťmi? Zaujali sme ich. Športoví fanúšikovia? Určite! Milovníci kultúry, ktorí chcú prispieť k jej rozvoju? Aj pre nich sme prispôsobili formát. Jednotlivé vizuály sme prispôsobili presne tej cieľovej skupine, ktorej sú určené, aby si v nich každý našiel to svoje.

OFFLINE & MERCHANDISE

Veľký dosah? Buďte stále na očiach

Ako osloviť čo najviac obyvateľov mesta? Samozrejme, reklamou na uliciach! VČi už cestovali električkou, autom alebo pešo, kamkoľvek sa obyvatelia Brna vybrali, na každom kroku narazili na naše reklamy, či už v podobe veľkých CLV a bannerov, nálepiek v MHD alebo aj menších reklám v tlačených médiách.

A čerešnička na torte, merchandise - pretože každý má rád darčeky. Projekt Dáme na vás sme vytlačili na darčekové tašky, ponožky, vreckovky, čajové vrecúška a mnoho ďalšieho. Navyše, čo môže byť lepším spôsobom, ako podporiť reklamnú kampaň, než rozdávanie bezplatných vecí, ktoré ľahko a lacno šíria vašu značku?

FOTOPRODUKCIA

Všetko sme zachytili v tom najlepšom svetle

Naši fotografi a kameramani behali po podujatiach a akciách počas celého projektu - boli sme pri strihuvíťazov, pri prestrihávaní pásky, poklepávaní základných kameňov, pri búchaní šampanského a cinkaní pohárov.

Zdokumentovali sme každý dôležitý okamih, aby fanúšikom kampane nič neuniklo a aby prežili každý moment, akoby boli jeho súčasťou. Čo môže byť lepším dôkazom toho, že projekt funguje, ako reportáž priamo z terénu?

A výsledky?

Vďaka našej kampani sme v rámci projektu Dáme na vás dostali 128 prihlásených projektov a viac ako 30 000 hlasov od 17 000 hlasujúcich. Viac sa podarilo dosiahnuť len dvom predchádzajúcim ročníkom - pri spustení projektu a v roku 2020, ktorý sme tiež realizovali.

Reklamná kampaň rozložená do viacerých kanálov jednoducho funguje ako starostlivo poskladaná mozaika. Jej zostavenie je umenie - a my ho ovládame.

0
prihlásených projektov
0 +
voličov
0 +
odovzdané hlasy
Muž se supermanským pláštěm, raketou a notebookem

Ideme do toho?

„Držať správny kurz v biznise je čoraz väčšia drina. Ale my vieme, ako to chodí. Ozvite sa a presvedčte sa.“
– Zdeno, CEO agentury Krejta
Dohodnime si stretnutie