Prípadová štúdia:
Ľudia v Brne dali na nás – tisíce hlasov pre Dáme na vás 2023

Firma Balkantrans sa špecializuje na prepravu zásielok do balkánskych krajín a späť. Majiteľ Balkantrans nás pred nedávnom oslovil s prosbou o pretvorenie vizuálnej identity a vytvorenie nových webových stránok firmy. Ako sa nám to podarilo?
Pri redesigne vizuálnej identity sme sa snažili zachovať konzistenciu s už stávajúcimi prvkami, ktoré firma používala, a vdýchnuť jej nový moderný nádych. V novom designe sme zachovali šípky z predchádzajúceho loga, ktoré značia rýchlosť dopravy. Tie sme však usporiadali do začiatočného písmena spoločnosti B, ktorý keď obrátime taktiež evokuje sťahovavé vtáky letiace na Balkán.
Farebná paleta bola vytvorená na základe hodnôt, ktoré firma predstavuje. Primárnou farbou identity je modrá farba znázorňuje zodpovednosť a spoľahlivosť. Sekundárnou farbou je zmes červenej a fialovej reprezentujúca zápal a kreativitu.
Základnou požiadavkou na web bola jednoduchosť nakoľko firma úspešne fungovala a rástla aj bez online prezentácie. Do designu nových prezentačných webov spoločnosti sme zakomponovali interaktívnu mapu krajín, kam balíky doručujú aby sme návštevníkom dali tú najdôležitejšiu informáciu bez zdĺhavého hľadania.
Společnost Krejta jsem oslovil se žádostí o přetvoření naší webové identity. Mým hlavním požadavkem byla jednoduchost. Moc se mi líbí, jak si s tímto úkolem tým Krejty poradil a z nového návrhu loga jsem velmi nadšený. Za sebe musím jen doporučit.