Bez poriadnej vizuálnej identity ani na krok
Redesign loga a tvorba vizuálnej identity
Pri redesigne vizuálnej identity sme sa snažili zachovať konzistenciu s už stávajúcimi prvkami, ktoré firma používala, a vdýchnuť jej nový moderný nádych. V novom designe sme zachovali šípky z predchádzajúceho loga, ktoré značia rýchlosť dopravy. Tie sme však usporiadali do začiatočného písmena spoločnosti B, ktorý keď obrátime taktiež evokuje sťahovavé vtáky letiace na Balkán.
Farebná paleta bola vytvorená na základe hodnôt, ktoré firma predstavuje. Primárnou farbou identity je modrá farba znázorňuje zodpovednosť a spoľahlivosť. Sekundárnou farbou je zmes červenej a fialovej reprezentujúca zápal a kreativitu.
Komplet nové prezentačné webové stránky
Základnou požiadavkou na web bola jednoduchosť nakoľko firma úspešne fungovala a rástla aj bez online prezentácie. Do designu nových prezentačných webov spoločnosti sme zakomponovali interaktívnu mapu krajín, kam balíky doručujú aby sme návštevníkom dali tú najdôležitejšiu informáciu bez zdĺhavého hľadania.