REFERENCIA: REDIZAJN A NOVÝ WEB AUTODOPRAVCU

Redizajn vizuálnej identity dopravcu Balkantrans

Firma Balkantrans sa špecializuje na prepravu zásielok do krajín Balkánu a späť. Majiteľ Balkantrans nás oslovil s prosbou o pretvorenie ich vizuálnej identity a vytvorenie nových webových stránok firmy. A ako sa nám to podarilo? A ako sa nám to podarilo?

VIZUÁLNA IDENTITA

Poctivý redizajn s dôrazom na detail

Pri redizajne vizuálnej identity sme sa snažili zachovať súlad s už existujúcimi prvkami, ktoré firma používala, a vdýchnuť im nový moderný nádych.

VIZUÁLNA IDENTITA

A výsledok? Svieži a pútavý!

V novom dizajne sme zachovali šípky z predchádzajúceho loga, ktoré znázorňujú rýchlosť dopravy. Tie sme však usporiadali do začiatočného písmena spoločnosti B, ktoré po otočení zároveň evokuje sťahovavé vtáky smerujúce na Balkán.

Farebná paleta bola vytvorená na základe hodnôt, ktoré firma reprezentuje. Primárnou farbou identity je modrá, ktorá symbolizuje zodpovednosť a spoľahlivosť. Sekundárna farba je zmes červenej a fialovej, reprezentujúca zápal a kreativitu.

WEBDESIGN

Nové stránky pre novú identitu

Základnou požiadavkou bola jednoduchosť, keďže spoločnosť úspešne fungovala a rástla aj bez online prezentácie. Do dizajnu novej webovej stránky spoločnosti sme zakomponovali interaktívnu mapu krajín, do ktorých firma doručuje balíky, aby návštevníci získali najdôležitejšie informácie bez zdĺhavého vyhľadávania.

A čo klient?

Petr Švábenský

Zakladateľ spoločnosti Balkantrans

Muž se supermanským pláštěm, raketou a notebookem

Ideme do toho?

„Držať správny kurz v biznise je čoraz väčšia drina. Ale my vieme, ako to chodí. Ozvite sa a presvedčte sa.“
– Zdeno, CEO agentury Krejta
Dohodnime si stretnutie