Firma Balkantrans sa špecializuje na prepravu zásielok do krajín Balkánu a späť. Majiteľ Balkantrans nás oslovil s prosbou o pretvorenie ich vizuálnej identity a vytvorenie nových webových stránok firmy. A ako sa nám to podarilo? A ako sa nám to podarilo?
Pri redizajne vizuálnej identity sme sa snažili zachovať súlad s už existujúcimi prvkami, ktoré firma používala, a vdýchnuť im nový moderný nádych.
V novom dizajne sme zachovali šípky z predchádzajúceho loga, ktoré znázorňujú rýchlosť dopravy. Tie sme však usporiadali do začiatočného písmena spoločnosti B, ktoré po otočení zároveň evokuje sťahovavé vtáky smerujúce na Balkán.
Farebná paleta bola vytvorená na základe hodnôt, ktoré firma reprezentuje. Primárnou farbou identity je modrá, ktorá symbolizuje zodpovednosť a spoľahlivosť. Sekundárna farba je zmes červenej a fialovej, reprezentujúca zápal a kreativitu.
Základnou požiadavkou bola jednoduchosť, keďže spoločnosť úspešne fungovala a rástla aj bez online prezentácie. Do dizajnu novej webovej stránky spoločnosti sme zakomponovali interaktívnu mapu krajín, do ktorých firma doručuje balíky, aby návštevníci získali najdôležitejšie informácie bez zdĺhavého vyhľadávania.
„Spoločnosť Krejta som oslovil so žiadosťou o pretvorenie našej webovej identity. Mojou hlavnou požiadavkou bola jednoduchosť. Veľmi sa mi páči, ako si s touto úlohou tím Krejty poradil, a z nového návrhu loga som nadšený. Za seba môžem len odporučiť.“