Prípadová štúdia:
Zvýšenie tržieb e-shopu Scubashop o 42% za pol roka vďaka cielenej reklame

Značka Not Mode sa venuje šitiu a predaju pánskych a dámskych módnych kolekcií. Majiteľka spoločnosti Adel Bielena sa na nás obrátila s prosbou o tvorbu nového e-shopu, ktorý by jej uľahčil predaj produktov zákazníkom nielen v Čechách a na Slovensku, ale po celom svete.
Design e-shopu sme podriadili pravidlu „v jednoduchosti je krása“. Nechali sme vyniknúť krásne fotky produktov, ktoré Adel sama navrhuje a vyrába. Designu teda dominujú veľké fotografie, ktoré návštevníkov upútajú a dovedú k úspešnému nákupu.
U e-shopov, je viac ako kde inde, dôležitá rýchla orientácia medzi produktami a kategóriami produktov. Preto sme navrhli štruktúru, ktorá umožní návštevníkom rýchlu orientáciu v nákupnom procese bez problémov.
Uľahčenie nákupného procesu je jedna z vecí, ktorá pôsobí pozitívne na zákazníkov, a preto aj na množstvo objednávok. Dávame si teda záležať na tom, aby zákazník, ktorý už je rozhodnutý nakúpiť, nemusel prechádzať dlhým procesom, ale jednoducho a rýchlo dosiahol cieľa.
Absolútna spokojnosť. Rýchla realizácia a komunikácia bez problémov. Sme radi, že sme si vybrali Krejta team.