Kufre pod röntgenom na letisku

ANALÝZA TRHU, KTORÁ IDE POD POVRCH

SPOZNAJTE TRH
DO HĹBKY

Ako chcete „zbaliť“ zákazníka, keď neviete, na čo letí? Spoznajte záujmy a potreby svojej cieľovej skupiny, odhaľte tajomstvá trhu aj konkurencie a preniknite k nim ako röntgen. S analýzou trhu to zvládnete raz-dva.

VEDELI STE, ŽE...

AŽ 65 % ZNAČIEK VSTUPUJE NA TRH BEZ JEHO ZMAPOVANIA?

Kto sú vaši zákazníci? Prečo by si mali vybrať vás? Čo im môžete ponúknuť? A proti komu stojíte? Jednoduché otázky, ktoré by si mala položiť každá značka. No nie každá to robí. Nebuďte jednou z nich.

PREČO INVESTOVAŤ DO ANALÝZY TRHU

Okolo čoho sa točí trh?

Trh je svojbytný vesmír s vlastnými zákonmi. Zákazníci obiehajú okolo značiek ako mesiace okolo planét. Ak však príťažlivosť nebude dosť silná, môžu odletieť. Spoznajte pravidlá trhu a posilnite svoju gravitáciu.

Odhalíte príležitosti
Spoznáte riziká
Nájdete svoj smer
Slnečná sústava pod lupou

A VIETE...?

ANALÝZA
KONKURENCIE

Spoznajte svojich súperov a zistite, v čom má vaša značka navrch.

CIEĽOVÉ
SKUPINY

Porozumiete svojim zákazníkom – aké sú ich emócie, priania a potreby?

ANALÝZA
KĽÚČOVÝCH
SLOV

Zistite, na ktoré slová cieliť, aby vás našli zákazníci aj vyhľadávače.

VIEME!

Mechanická žaba

PREDVÍDAŤ VÝVOJ TRHU SA OPLATÍ

Buďte o skok vpredu

S kvalitnou analýzou včas spoznáte, ako sa trh mení. Môžete tak získať náskok pred konkurenciou aj pred zákazníkmi – a pripraviť sa na ich dopyt. Sledujte trendy, odhaľte medzery na trhu… Ukážte, že nie ste žiadni amatéri.

KROK
ZA KROKOM

1

Spoznávame vaše podnikanie

Zoznámime sa s vami, vašou firmou, víziou aj produktmi. Stanovíme si ciele a naplánujeme postup, ako vás dostať čo najbližšie k hviezdam.

2

Analyzujeme trh

Prebádame trh, preskúmame dopyt, nájdeme vašich konkurentov. Zistíme, v čom je vaša sila a čím môžete zákazníkov osloviť.

3

Odporúčame

Prinesieme riešenia. Stanovíme kľúčové slová aj cieľové skupiny, odhalíme vaše jedinečné benefity. Pomôžeme vám preniknúť na trh.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž se šesti rukama

Ideme do toho?

„Ruku na to – máme ich dosť. Konkrétne 38. Na 19 ľudí. Každý má dve… zhruba. A za dve aj maká.“
- Dalibor, Content & Brand manager
Dohodnime si stretnutie