Amor strieľa šípy na dopisy

E-MAILOVÝ MARKETING ZO SRDCA DO SRDCU

ZASIAHNITE
PUBLIKUM

Budovanie dlhodobých vzťahov si vyžaduje veľkú starostlivosť a lásku. To platí aj pre zákazníkov a e‑mail marketing. Píšte priamo pre nich, mierte na ich priania a potreby… A možno sa z vás stane aj ich lovebrand.

PREČO INVESTOVAŤ DO E-MAIL MARKETINGU

Nastavte automat

Nevysychajú vám kontakty? Nepreliate ich? Neustále si udržiavať prehľad a všetko nastavovať môže byť vyčerpávajúce. Automatizujte rutinné kroky a vliate energiu do personalizácie newsletterov a vyladenia sdelení. Pomôžeme vám s tým.

Podporíte priamy kontakt
Získate merateľné výsledky
Využijete nízke náklady
Rastlina s automatickým zavlažovaním

A VIETE...?

E-SHOPY
A AKCIE

Výnimočná akcia, nové produkty, poďakovanie za objednávku… Zákazníci budú mať prehľad.

BUDOVANIE
KOMUNITY

Novinky, zaujímavosti, udržiavanie a budovanie vzťahov. Poďme na to!

SLUŽBY
A EDUKÁCIA

Vysvetlíme, ukážeme, odporučíme. Dobrá rada je nad zlato.

VIEME!

AKO TO
PROBIEHA

1

Konzultujeme

Zoznámime sa s vami, vaším biznisom, produktmi, cieľom aj cieľovou skupinou. Aby sme mohli spoločne zapracovať na vašich vzťahoch so zákazníkmi.

2

Vytvárame stratégiu

Všetko poriadne premyslíme a rozvrhneme s ohľadom na vaše ciele, tonalitu, cieľovú skupinu a priority.

3

Chystáme dizajn a obsah

A ide sa na to. Tvoríme šablónu, pripravujeme dizajn aj texty. Nastavujeme rozosielanie aj všetko, čo je potrebné, aby to perfektne šlapalo.

4

Posielame a vyhodnocujeme

A už to letí smerom k zákazníkom. Táto pošta sa cestou nestratí. A aká bola odozva? Aj to zistíme.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž s telefonními sluchátky a grafy

Ideme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dajte vedieť, nech môžeme začať.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Dohodnime si stretnutie

MOŽNO VÁS ZAUJÍMA

1. Pracujete s nástrojmi ako Mailchimp, Ecomail alebo iné platformy?

Áno, používame rôzne platformy a nástroje pre e-mailing. Patrí k nim Mailchimp, Ecomail, ale aj Leahub alebo Smartemailing. Vždy vyberáme riešenie, ktoré najviac sedí vašim potrebám a cieľom kampaní.

2. Viete nastaviť e-mailové automatizácie?

Jasné, automatizácie k našim e-mail marketingovým stratégiám jednoducho patria. Bez nich by to nešlo – určite nie tak efektívne.

Nastavíme vám rôzne typy automatizovaných kampaní: uvítacie správy pre nových odberateľov, pripomienky opustených košíkov, personalizované automatizácie podľa správania používateľov aj segmentácie, vďaka ktorým budete cieliť na správnych ľudí v správny čas.

3. Aké typy newsletterov pripravujete?

Pripravujeme široké spektrum newsletterov, ktoré šijeme na mieru vašim potrebám.

Chystáme obchodné newslettery pre podporu predaja, edukačné obsahové newslettery, ktoré prinášajú zákazníkom pridanú hodnotu, ale aj personalizované newslettery na základe dát a preferencií používateľov.

Každý newsletter tvoríme s ohľadom na konkrétny cieľ, či už je to konverzia, zvýšenie angažovanosti alebo budovanie dlhodobého vzťahu so zákazníkmi.

4. Viete prepojiť e-mail marketing s e-shopom alebo CRM?

Samozrejme. Napájame e-mail marketing na rôzne e-shopové platformy aj CRM systémy. Vďaka tomu si ľahko prepojíme dáta o zákazníkoch a ich nákupné správanie a interakcie s e-mailingovými kampaniami. Umožňuje nám to vytvárať efektívne personalizované kampane a tiež segmentovať a automatizovať podľa toho, ako sa zákazníci správajú.

5. Pripravujete aj obsah pre newslettery, alebo ich len rozosielate?

Áno, radi vám newslettery nielen napíšeme, ale aj doplníme grafikou, zasadíme do peknej šablóny a nakoniec ich pošleme. Proste e-mailing so všetkým, čo k tomu patrí.