Vaša značka si zaslúži svoje miesto na výslní. Pomôžeme vám vybudovať unikátnu firemnú identitu, vďaka ktorej len tak nezapadne – ba naopak! Je čas ukázať vašu mimoriadnosť.
Značka je viac než vaše produkty alebo služby. Tvorí ju vaša osobnosť, hodnoty aj spôsob komunikácie. A práve to často rozhoduje o tom, či u vás zákazník nakúpi. Pri rozhodovaní totiž hrajú veľkú úlohu aj sympatie.
Nalejme si čistého vína… Alebo radšej brandy. Práve silný brand je totiž to, čo biznis spoľahlivo nakopne. Čo si zákazníci zapamätajú. A čo ich presvedčí, aby trebárs práve vám dali prednosť pred konkurenciou. Tak na vašu firmu!
Zoznámime sa s vami, vašim konceptom, firmou, produktmi… A zistíme, ako môžeme váš brand pozdvihnúť o stupeň vyššie. Alebo ho od základov postaviť tak, aby s vami rezonoval.
Ujasníme si predstavy, vyberieme vhodné aktivity a naplánujeme konkrétne kroky, ktoré umožnia vašej značke vyniknúť.
A ide sa na to. Hodnoty, piliere, cieľovka, vizuálna identita, tonalita… Spoločne všetko vyladíme a dáme vašej značke presne to, čo práve potrebuje. Teraz už to len začať využívať.
No jasné! Branding robíme pekne od základu – spoločne prejdeme vašu predstavu o značke a jej pozícii na trhu. Ako chcete pôsobiť? Na koho? Aké hodnoty a pocity chcete prenášať? To všetko hrá úlohu! Určíme cieľové skupiny, nastavíme tonalitu a štýl komunikácie a vyberieme komunikačné kanály. Potom navrhneme logo aj kompletnú vizuálnu identitu. Vyberieme farby, tvary, fonty... A na ich základe vám postavíme trebárs celý web, vizitky alebo rôzne šablóny. Tak, aby do seba všetko zapadalo a dávalo to zmysel.
Pokiaľ je to to, čo vašej značke pomôže, radi sa na to vrhneme. Najprv si ale spolu ujasníme, prečo vôbec o zmene pozície uvažujete a či máte predstavu, akým smerom by ste ju chceli viesť. Pokiaľ ešte neviete, nevadí – nastavíme smer spoločne. A potom už sa ponoríme do práce: od osobnosti značky, cieľoviek a spôsobu komunikácie až po vizuálnu identitu.
V rámci brandingu ideme hlboko pod povrch, až do úplného jadra vašej značky. Spoločne sa dopracujeme k tomu, prečo vôbec vznikla, akými zásadami a princípmi sa riadi aj kam by mala v najbližších rokoch smerovať. Pripravíme manuál, o ktorý sa môžete opierať nielen v komunikácii, ale aj v strategickom riadení, pri nábore, internom HR alebo napríklad pri expanzii do zahraničia.
Komunikačná stratégia je viac cielená na to, akých zákazníkov a akým spôsobom oslovovať v najbližšej dobe.
Pokiaľ si to budete priať, tak rozhodne – v rámci vizuálnej identity. Tú si ľudia často s brandom pletú, ale nie je to to isté. Do brandu toho totiž patrí omnoho viac. Od hodnôt, osobnosti značky a jej pilierov cez definovanie cieľových skupín až po prehľad komunikačných tém, positioning, claiming apod.
Analýzou trhu a značky sa to všetko začína. Naši branďáci si urobia krátky research a potom s vami počas workshopu preberú vašu značku od vrchu po spodok, aby mali čo najlepšiu predstavu o tom, aká je teraz aj čo od nej očakávate. Až potom nasleduje hlbší prieskum konkurencie aj príprava vašej značky, ktorú si na odovzdávacom mítingu spolu opäť prejdeme a doladíme detaily.