Drobné vtáčiky na konári, uprostred veľká sova

(PO)RIADNA FIREMNÁ IDENTITA

BRAND, KTORÝ
VYNIKNE

Vaša značka si zaslúži svoje miesto na výslní. Pomôžeme vám vybudovať unikátnu firemnú identitu, vďaka ktorej len tak nezapadne – ba naopak! Je čas ukázať vašu mimoriadnosť.

VEDELI STE, ŽE...

SILNÝ BRAND MÔŽE ZVÝŠIŤ DÔVERU VO VAŠU ZNAČKU AŽ O 70 %?

Značka je viac než vaše produkty alebo služby. Tvorí ju vaša osobnosť, hodnoty aj spôsob komunikácie. A práve to často rozhoduje o tom, či u vás zákazník nakúpi. Pri rozhodovaní totiž hrajú veľkú úlohu aj sympatie.

PREČO INVESTOVAŤ DO FIREMNEJ IDENTITY

Silné brandy robia silné firmy

Nalejme si čistého vína… Alebo radšej brandy. Práve silný brand je totiž to, čo biznis spoľahlivo nakopne. Čo si zákazníci zapamätajú. A čo ich presvedčí, aby trebárs práve vám dali prednosť pred konkurenciou. Tak na vašu firmu!

Zvýšite lojalitu
Ukotvíte svoju pozíciu
Budete konzistentní
Fľaša brandy s bicepsom a pohárom

A VIETE...?

UVÁDZANIE
ZNAČKY

Nová značka, nepopísaný list… Pomôžeme vám nájsť vaše miesto na trhu.

KOMPLETNÝ
REBRANDING

Chce to zmenu? Preoblečieme vašu značku a postaráme sa, aby jej to pristalo.

DEFINOVANIE
ZNAČKY

Cieľová skupina? Hodnoty? Vízie? Spoločne na to prídeme.

VIEME!

AKO NA
TO IDEME

1

Spoznáme sa

Zoznámime sa s vami, vašim konceptom, firmou, produktmi… A zistíme, ako môžeme váš brand pozdvihnúť o stupeň vyššie. Alebo ho od základov postaviť tak, aby s vami rezonoval.

2

Konzultujeme a plánujeme

Ujasníme si predstavy, vyberieme vhodné aktivity a naplánujeme konkrétne kroky, ktoré umožnia vašej značke vyniknúť.

3

Tvoríme identitu

A ide sa na to. Hodnoty, piliere, cieľovka, vizuálna identita, tonalita… Spoločne všetko vyladíme a dáme vašej značke presne to, čo práve potrebuje. Teraz už to len začať využívať.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž se šesti rukama

Ideme do toho?

„Ruku na to – máme ich dosť. Konkrétne 38. Na 19 ľudí. Každý má dve… zhruba. A za dve aj maká.“
- Dalibor, Content & Brand manager
Dohodnime si stretnutie

ČASTO SA PÝTATE

1. Pomáhate s tvorbou značky od nuly?

No jasné! Branding robíme pekne od základu – spoločne prejdeme vašu predstavu o značke a jej pozícii na trhu. Ako chcete pôsobiť? Na koho? Aké hodnoty a pocity chcete prenášať? To všetko hrá úlohu! Určíme cieľové skupiny, nastavíme tonalitu a štýl komunikácie a vyberieme komunikačné kanály. Potom navrhneme logo aj kompletnú vizuálnu identitu. Vyberieme farby, tvary, fonty... A na ich základe vám postavíme trebárs celý web, vizitky alebo rôzne šablóny. Tak, aby do seba všetko zapadalo a dávalo to zmysel.

2. Robíte aj repositioning existujúcich značiek?

Pokiaľ je to to, čo vašej značke pomôže, radi sa na to vrhneme. Najprv si ale spolu ujasníme, prečo vôbec o zmene pozície uvažujete a či máte predstavu, akým smerom by ste ju chceli viesť. Pokiaľ ešte neviete, nevadí – nastavíme smer spoločne. A potom už sa ponoríme do práce: od osobnosti značky, cieľoviek a spôsobu komunikácie až po vizuálnu identitu.

3. Aký je rozdiel medzi brandigovou a komunikačnou stratégiou?

V rámci brandingu ideme hlboko pod povrch, až do úplného jadra vašej značky. Spoločne sa dopracujeme k tomu, prečo vôbec vznikla, akými zásadami a princípmi sa riadi aj kam by mala v najbližších rokoch smerovať. Pripravíme manuál, o ktorý sa môžete opierať nielen v komunikácii, ale aj v strategickom riadení, pri nábore, internom HR alebo napríklad pri expanzii do zahraničia.

Komunikačná stratégia je viac cielená na to, akých zákazníkov a akým spôsobom oslovovať v najbližšej dobe.

4. Dostanem od vás v rámci brandingu kompletné logo, moodboard a paletu farieb?

Pokiaľ si to budete priať, tak rozhodne – v rámci vizuálnej identity. Tú si ľudia často s brandom pletú, ale nie je to to isté. Do brandu toho totiž patrí omnoho viac. Od hodnôt, osobnosti značky a jej pilierov cez definovanie cieľových skupín až po prehľad komunikačných tém, positioning, claiming apod.

5. Robíte pred začatím spolupráce analýzu značky a trhu?

Analýzou trhu a značky sa to všetko začína. Naši branďáci si urobia krátky research a potom s vami počas workshopu preberú vašu značku od vrchu po spodok, aby mali čo najlepšiu predstavu o tom, aká je teraz aj čo od nej očakávate. Až potom nasleduje hlbší prieskum konkurencie aj príprava vašej značky, ktorú si na odovzdávacom mítingu spolu opäť prejdeme a doladíme detaily.