Rozcestník s aspektmi komunikačnej stratégie (cieľová skupina, tonalita, kanály atď.)

KOMUNIKAČNÁ STRATÉGIA, S KTOROU NEZABLÚDITE

STRATÉGIE PRE
SPRÁVNY SMER

S kvalitnou komunikačnou stratégiou sa len tak nestratíte. Pomôže vám udržať správny kurz, zostať verní sami sebe, svojim zákazníkom aj cieľom. Stačí len nájsť vlastný hlas. Hľadajme ho spolu.

PREČO INVESTOVAŤ DO KOMUNIKAČNEJ STRATÉGIE

Hovorte rečou svojho kmeňa

Pridávate príspevky, ale odpoveďou sú vám dymové signály? Nájsť takú tému, cieľovú skupinu, kanál a jazyk, aby vám príjemcovia naozaj rozumeli a počúvali, nie je jednoduché. Pomôžeme vám.

Podporíte autenticitu
Získate efektívny obsah
Budete konzistentní
Zmätení Indiáni s notebookom

A VIETE...?

IDENTITA
ZNAČKY

Kým ste? A kým chcete byť? Odhalíme osobnosť vašej značky.

CIEĽOVÉ
SKUPINY

Na koho hovoríte, komu predávate? Nájdeme vašich zákazníkov a ich potreby.

NASTAVENIA
KOMUNIKÁCIE

Tonalita, kanály, kedy, kde, ako… Nastavíme vašu komunikáciu.

VIEME!

Malé vtáky na konári, veľká sova uprostred

MOŽNO JE ČAS NA (RE)BRANDING

Hľadáte kompletné riešenie?

Budujete značku od základov alebo prerástla sama seba a potrebuje obnovu? Súčasný brand manuál už nezodpovedá vašim potrebám? Či už nová, alebo obnovená, vybudujeme spolu značku s grádom.

AKO TO
PREBIEHA

1

Spoznáme sa

Zoznámime sa s vami, vaším biznisom, víziou, produktmi, cieľom a cieľovou skupinou. Alebo to spolu budeme hľadať.

2

Tvoríme stratégiu

Prichádza plánovanie a workshopy. Určíme priority, stanovíme kroky a začneme tvoriť stratégiu k vášmu úspechu.

3

Finalizujeme a realizujeme

Všetko postupne vyladíme a uvedieme do praxe, aby mala vaša značka jasný smer a našla si cestu ku zákazníkom.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž se šesti rukama

Ideme do toho?

„Ruku na to – máme ich dosť. Konkrétne 38. Na 19 ľudí. Každý má dve… zhruba. A za dve aj maká.“
- Dalibor, Content & Brand manager
Dohodnime si stretnutie

MOŽNO VÁS ZAUJÍMA

1. Aký je rozdiel medzi brandingovou a komunikačnou stratégiou?

Branding ide hlboko pod povrch – až do jadra vašej značky. Spoločne zistíme, prečo vznikla, akými zásadami sa riadi a kam by mala smerovať v nasledujúcich rokoch. Pripravíme manuál, ktorý potom využijete nielen v komunikácii, ale aj v strategickom riadení, nábore, internom HR alebo expanzii.

Komunikačná stratégia sa sústredí na to, ako osloviť konkrétnych zákazníkov tu a teraz. Prináša odpovede na aktuálne otázky a potreby.