Človek so smartfónom namiesto hlavy, ikony na obrazovke a na mikine

SÝŤTE SIETE ALEBO MARKETING NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

HLAVNE BYŤ
NA SIEŤACH

Kto nie je na sieťach, ako by ani nebol. Vďaka marketingu na sociálnych sieťach zachytíte návštevníkov cez ich priania a potreby. Je však na vás, či ich premeníte na zákazníkov. Poďme tvoriť obsah, ktorý ich naozaj chytí.

VEDELI STE, ŽE...

AŽ 70 % ĽUDÍ SI VYBERÁ ZNAČKU NA ZÁKLADE JEJ PREZENTÁCIE NA INTERNETE?

Aj ten najlepší produkt môže zapadnúť v mori konkurencie, ak si nenájde svojich zákazníkov. Tí pritom kupujú viac než len samotný produkt – kupujú značku. To, ako na nich pôsobí, čo prináša, ako svoje produkty ponúka… Myslite na to pri svojej komunikácii na sieťach.

PREČO INVESTOVAŤ DO MARKETINGU NA SIEŤACH

Budujte svoju galériu

Vaše sociálne siete sú vaša galéria. Ukazujú vaše umenie, prezentujú výtvory aj postoje. Pomáhajú vám budovať si meno, dôveru aj povedomie. Využite ich silu naplno. Spoločne vytvoríme obsah, na ktorý bude radosť pozrieť.

Získate pozornosť
Podporíte dôveru
Vytvorenie komunity
Obrazy s nápisy jako

A VIETE...?

RAST
A INTERAKCIA

Získajte dosah, podporte engagement… Ako na to? Strategicky. Poďme do toho.

TVORBA
OBSAHU

Pútavá grafika, čítavé texty aj zábavné videá. Obsiahneme všetko.

SPRÁVA
SOCIÁLNYCH
SIETÍ

Publikačný plán, pravidelná tvorba, pridávanie… Hoďte nohy hore a nechajte to na nás.

VIEME!

AKO NA TO IDEME?

1

Tvoríme stratégiu

Spoznáme sa s vami, vašou firmou, víziou, cieľovou skupinou, produktami aj tonalitou. Stanovíme si ciele a naplánujeme postup, ako sa zapísať do sŕdc zákazníkov.

2

Pripravujeme obsah

Pripravíme publikačný plán, oslovíme influencerov... Píšeme, až sa nám práši od klávesnice, a tvoríme grafiku, len to fičí. Všetko, čo je treba, aby sme do vašich sietí vniesli svieži vietor.

3

Nastavujeme propagáciu

Postaráme sa, aby ste boli vidieť. Nastavíme propagáciu príspevkov, pripravíme reklamy na siete... Jednoducho, dostávame vás bližšie k vašim zákazníkom.

4

Optimalizujeme

Chceme podávať maximálny výkon. Sledujeme prekliky a konverzie, ladíme cielenie, rozpočty aj formu, aby všetko pekne šlapalo.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Žena s andělskými křídly a svatozáří

Ideme do toho?

„Strážnych anjelov na projekty síce nemáme, ale šliapať to bude dobre. Robíme pre to maximum. A ešte o kúsok viac.“
– Lenka, Project manager
Dohodnime si stretnutie

FAQ

1. Spravujete Facebook, Instagram, LinkedIn alebo aj TikTok?

To sa vie. Facebook a Instagram sú náš denný chlieb. S LinkedInom si tiež poradíme. S TikTokom zatiaľ veľa skúseností nemáme, ale čo nie je, môže byť!

2. Pripravujete aj obsah na siete, alebo len stratégiu?

No jasné. Pripravíme stratégiu na mieru pre vaše publikum. Vymyslíme témy blízke vašej cieľovej skupine, spíšeme chytľavé texty príspevkov, pripravíme grafiku, ktorá zaujme... A pokojne natočíme aj nejaké to video. Alebo ho vygenerujeme pomocou AI – aj to vieme.

3. Viete vytvoriť dlhodobý publikačný plán?

Samozrejme. Dlhodobé publikačné plány tvoríme dlhodobo. Vymyslíme témy a rozplánujeme ich s ohľadom na sezónu aj vaše ciele.

4. Pomáhate aj s influencer marketingom?

Áno, už sme nadviazali spoluprácu s radom influencerov a pomáhajú nám tvoriť pekne autentický obsah.

5. Robíte len organický obsah alebo aj platené kampane?

Oboje! Čo si vaše siete vyžadujú. O váš organický obsah aj platené kampane sa radi postaráme. Pomôžeme vám zákazníkov zaujať, budovať s nimi vzťahy, previesť ich nákupným procesom… A samozrejme aj optimalizovať kampane.