Plnená bageta
Kruh a štvorec na pozadiu

ŠŤAVNATÝ OBSAHOVÝ MARKETING A KREATÍVA

OBSAH PODĽA
VAŠEJ CHUTI

Grafika lahodiaca oku. Texty, na ktorých si zgustnete. Štipka SEO… Pripravíme vám obsahový marketing presne podľa vášho gusta.

VEDELI STE, ŽE...

AŽ 71 % ZÁKAZNÍKOV JE PRI NÁKUPE OVPLYVNENÝCH VAŠÍM OBSAHOM?

Vaše postoje, vaša komunikácia, články aj príspevky, ktoré púšťate na sociálne siete… To všetko utvára váš obraz v mysliach zákazníkov. Dajte si záležať, aby bol čo najlepší.

PREČO INVESTOVAŤ DO OBSAHOVÉHO MARKETINGU

Obsah má (ne)skutočnú váhu

Slová majú svoju váhu. A nielen tie. Čokoľvek vaša značka produkuje, sa vám vráti. Ponúkajte kvalitný obsah zákazníkom aj vyhľadávačom. Aj oni sa potom budú vracať. Pomôžeme vám s tým.

Prilákate pozornosť
Podporíte lojalitu
Posilníte značku
Muž so škraboškou na očiach
Kruh a štvorec na pozadiu

AKO NA
TO IDEME

1

Tvoríme obsahovú stratégiu

Zoznámime sa s vašimi produktmi aj cieľmi. Spoznáme cieľovú skupinu, pripravíme stratégiu aj témy a stanovíme plán. Tak, aby to pekne ladilo dokopy. Žiadne strieľanie naslepo.

2

Pripravujeme obsah

A ide sa na vec. Žhavíme textové a grafické editory aj mozgové závity. Ponárame sa hlboko do obsahu a meníme myšlienky na realitu.

3

Publikujeme a optimalizujeme

Vynášame obsah na svetlo sveta. Publikujeme na sieťach, na vašich stránkach… kdekoľvek je potrebné. A ďalej? Sledujeme, ako sa mu darí u vašich zákazníkov, a priebežne ho optimalizujeme.

4

Implementujeme

Spoločne premeníme plány na realitu. Pomôžeme vám všetko pripraviť aj nastaviť a postrážime, aby sa na nič nezabudlo. Postaráme sa aj o optimalizáciu.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Alexaxandra Račková, spolumajiteľka RAK
Play
Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Play
Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Play
Martin Laco, majiteľ OZY.market
Play
Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Play
Martin Šenk, jednateľ Damacom
Play
Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Play
Zdeněk Vrbka, Head of Virtual Service Visit
Play
Muž se šesti rukama

Ideme do toho?

„Ruku na to – máme ich dosť. Konkrétne 38. Na 19 ľudí. Každý má dve… zhruba. A za dve aj maká.“
- Dalibor, Content & Brand manager
Dohodnime si stretnutie

Možno vás zaujíma...

1. Na čo je obsahový marketing dobrý?

Je to cesta k vašim zákazníkom a získavaniu ich dôvery. Pomôže vám zlepšiť viditeľnosť vo vyhľadávačoch, zvýšiť povedomie o značke a budovať dôveru publika, komunitu aj autoritu a pri troche šťastia aj konkurenčnú výhodu.

2. Připravujete i obsah na web (blogové články, případové studie, landing pages, ...)?

Jasná vec. Blogy, dopadovky aj prípadovky zvládneme spracovať ľavou zadnou (alebo aspoň pravou prednou). A pokojne spíšeme napríklad aj popisy produktov alebo služieb.

3. Tvoríte aj e-booky, whitepapery alebo iné vzdelávacie materiály?

Pokiaľ nám na to dáte dostatok času, radi pre vás pripravíme aj vzdelávací materiál so všetkým, čo k tomu patrí. Taký, ktorý neunudí, ale zaujme. Pokiaľ teda nudiť nechcete…

4. Aké ďalšie formy obsahového marketingu ponúkate?

Na čo si len spomeniete! Príspevky na sociálne siete? Jasná vec! Videá na web alebo na siete? Samozrejme. A tiež návody, FAQ alebo napríklad influencer marketing.

To všetko v podobe podľa vášho gusta – zábavné, informatívne, edukačné a inšpiračné, nápomocné alebo predajné. Vo sfére B2B aj B2C.

5. Viete nastaviť obsahovú stratégiu podľa kľúčových slov a potrieb zákazníkov?

Isteže. Náš zákazník, náš pán. Vaše želania a potreby sú na prvom mieste. A vieme, že kľúčové slová bývajú niekedy naozaj kľúčové. Postaráme sa, aby vo vašej stratégii všetko perfektne zapadalo.

6. Dokážete obsah prepojiť so SEO a AI optimalizáciou?

Prepojíme a zapojíme. Kľúčové slová, metapopisky, prelinkovanie… a aj AI. Nechajte to na nás.