Určite ste sa zamysleli nad tým, prečo niekedy uprednostníme jeden produkt pred druhým, alebo prečo ste si kúpili Iphone alebo Galaxy a nie ich neznámu obdobu z Číny za polovičnú cenu. Áno, bola to sila ich značky. Preto je povedomie o produkte tak dôležité.
Čím viac ľudí o vás vie, tým ľahšie je si pre nich vybrať vašu značku. S využitím všetkých moderných kanálov tak môžeme vybudovať LOVEBRAND, ktorý si zákazníci zamilujú a radi sa ku vám vrátia. Pomocou sociálnych sietí oslovíme nové publikum a postaráme sa o stávajúcich zákazníkov. PPC (platíte za klik) kampane nám pomôžu inzerovať vo chvíli, kedy zákazník produkt hľadá.
Optimalizácia pre vyhľadávače nám pomôže osloviť zákazníkov, ktorí produkt hľadajú bez toho, aby ste za nich platili. Základným stavebným pilierom je však obsah, či už písaný alebo vo forme videí. Obsah v správnej forme buduje záujem o vašu značku a stavia pevnú základňu fanúšikov.
Len to, že je vaša značka známa, nemusí zaručiť vždy úspech. Je dôležité, aby vás ľudia nasledovali a obľúbili si vás najmä pre vaše hodnoty a vízie, ktoré zastupujete. To by mala odrážať aj vaša propagácia. To, čím sa líšite od vašej konkurencie, vám zaručí, že práve vašu značku si zákazník zapamätá a s radosťou odporučí ďalej.
Správnou voľbou komunikačného kanálu môžeme dosiahnuť maximálne výsledky. Je váš obchod založený na predaji zákazníkom? Potom musíme naplno využiť Facebook, Instagram alebo Snapchat. Pokiaľ ste zameraný na firmy, bude lepšie využiť Linkedin alebo Twitter. Možností je však mnoho, tak ich poďme spoločne prebrať pri šálke kávy.