Ako na zvýšenie predaja?

V online svete vládne obrovská konkurencia. Všetci to určite poznáme, prídeme do obchodu a aj keď nás produkt zaujme, nie vždy ho kúpime okamžite. Začneme sa o produkt zaujímať, zisťovať podrobnosti a pátrať, kde ho bude najlepšie kúpiť a až potom ho kúpime. Naše správanie popisuje model AIDA, ktorým sa pri návrhu štruktúry vašej kampane riadime.

Chcem konzultáciu zadarmo.

Rozbitie pokladničky na peniaze

Mať cieľ je základ

Pri návrhu kampane je nutné, určiť si cieľ a kroky, ktoré nás k nemu zavedú. Platí to rovnako pri vašom webe, ako aj mimo neho. U produktov alebo služieb, môže proces rozhodovania zahŕňať až 8 a viac kontaktov s vašou značkou. Preto navrhujeme kampane tak, aby sme zákazníkov v procese rozhodovania orientovali vašim smerom.

Pod pojmom cieľ si väčšinou predstavíme predať čo najviac. Pre dosiahnutie tohto cieľa je nutné plniť dielčie ciele, ktorými môže byť napríklad získanie fanúšikov pre vašu stránku na sociálnych sieťach, získanie emailovej adresy pre odber noviniek, počet pozretí vysvetľujúceho videa alebo odoslanie objednávkového formulára.

Ako viesť zákazníkov správnym smerom?

V prvej fáze, ktorá sa nazýva SEE, sa snažíme osloviť čo najväčšie publikum zvolenej cieľovej skupiny. V druhej fáze, THINK, ukážeme výhody, ktoré pomáhajú rozhodnúť sa priamo pre vašu značku. V tretej fáze, nazývanej DO, privádzame zákazníka ku konverzii. A v poslednom kroku CARE, oslovujeme stálych zákazníkov a budujeme tak vzájomnú lojalitu.

Myš a syr

Viete, kde návštevníkov strácate?

Pre správny chod kampane musíme vedieť, ako sa návštevníci vašich stránok chovajú. Odkiaľ od vás odchádzajú, kde trávia najviac času a kde najčastejšie realizujú požadovanú akciu. Z tohto dôvodu meriame a optimalizujeme cestu k cieľu.

Otvorené dvere s grafom návšťavnosti

Ako zákazníkov prilákať späť?

To, že návštevník z vašich stránok odišiel, neznamená, že u vás v budúcnosti nenakúpi. Len nemal dostatok informácii, aby sa v danej chvíli rozhodol. Správne nastavený remarketing dokáže zákazníka presvedčiť priamo k nákupu.