Prípadová štúdia:
Tvorba informačného systému pre JAMU Encounter

IGLA je jedinečné zariadenie na ochranu vozidla proti krádeži, ktoré v Českej republike nikto nepoznal. Našou úlohou bolo dostať produkt do povedomia zákazníkov a zaistiť stabilné predaje tohto produktu na českom trhu. Ako sme to dosiahli?
Kto sa hrá, nehnevá. A to platí aj pri webe. Na stránky sme preto spracovali konfigurátor, teda test kompatibility produktu IGLA s vozom užívateľa. Ukázalo sa, že návštevníkov baví a udržiava na stránke dlhšie. Pre overenie kompatibility svojho vozu s produktom radi odošlú formulár, čo je dôležitý aspekt pri optimalizácii pre vyhľadávače (SEO).
To, čo vidíte po otvorení webu ako prvé, rozhoduje či na ňom zostanete, alebo ho opustíte. Preto pre zníženie okamžitých odchodov z webu sme vložili video tak, aby bolo hneď zrejmé, že všetky podstatné informácie môžu návštevníci zistiť z videa omnoho rýchlejšie.
Ukázať, prečo by si mal zákazník vybrať váš produkt pred iným, nie je práve ľahká úloha. Najlepší spôsob, ako vysvetliť čo najviac v krátkom čase, je pomocou videa. To vie aj Google a preto stránky s videom začal uprednostňovať. Natočili sme video, ktoré vysvetlí všetky podrobnosti produktu vrátane jeho využitia.
Recenzia je najlepší spôsob, ako sa dozvedieť, či daný produkt máme vyskúšať osobne. Ak sú vaši zákazníci spokojní, prečo to nezobraziť tiež ostatným užívateľom, najlepšie ešte pred tým, než sa na vašu stránku dostanú. Zobrazenie recenzií zvýšilo mieru prekliku vo vyhľadávaní, ktorá je dôležitým faktorom optimalizácie pre vyhľadávače (SEO).
Vďaka správne naplánovanej stratégii cielenia sme oslovili nových zákazníkov, ktorí doteraz produkt nepoznali a priviedli sme ich tak na naše stránky. Pokiaľ nenakúpili behom svojej prvej návštevy, získali sme ich priazeň postupne a to premyslenou remarketingovou stratégiou, rozdelenou do SEE, THINK, DO a CARE fáz nákupného procesu.
Cesta personalizácie je v dnešnej informačnej dobe kľúčová. Bez personalizácie je veľká časť rozpočtu neefektívna. Preto sme určili presný profil zákazníka s potrebou zabezpečenia vozidla. Pomocou úkonov, ktoré na webe prevedie, môžeme reklamu prispôsobiť tak, aby pôsobila zaujímavo a nezobrazovala mu obsah, ktorý už videl.
Pro zavádění produktu IGLA na český trh jsem hledal spolehlivého partnera, který by nám pomohl produkt protlačit na českém trhu. O online marketing firmy jsem se staral zpočátku sám, takže něco málo zkušeností mám. Nejdříve jsem klukům svěřil pár menších úkolů, které zvládli na výbornou. Po této zkušenosti jsem jim svěřil veškeré marketingové aktivity společnosti. Klukům z KREJTY se nejen podařilo splnit naše očekávání, ale dokonce je předčit. Nejen, že se jim podařilo snížit ceny prokliků u PPC reklam, navrhnout facebookové kampaně tak, že doopravdy fungují, ale vůbec jsme nečekali, že nás tak rychle dokážou posunout na přední místa v Google vyhledávání. Závěr je tedy takový, že pokud se udrží nastoupený směr, tak budeme s KREJTOU i nadále spolupracovat.