REFERENCIA: TVORBA INVESTIČNÉHO E-SHOPU

Tvorba e-shopu pre newyorskú investičnú galériu

Spoločnosť ArtInvest sa venuje obchodu s investičným umením v Spojených štátoch amerických s hlavným zastúpením v New Yorku. Jedného dňa nás kontaktoval riaditeľ tejto spoločnosti, pán Peter Zahraj, s prosbou o vytvorenie e-shopu a novej identity pre ich galériu.

 

ČISTÝ WEBDIZAJN

Nechať vyniknúť skutočných umelcov

Pri návrhu sme sa riadili pravidlom, že v jednoduchosti je krása. Všetky obrazy umelcov sú nádherné farebné diela, ktoré sme chceli nechať vyniknúť. Preto sú všetky prvky stránky prevažne v čiernej a bielej farbe, ktoré sú len doplnené odtieňmi týchto diel.

AUTOBIOGRAFIA

Príbeh predáva – a v umení to platí dvojnásobne

Dôvod, prečo sa autori stávajú slávnymi, je najmä ich životný príbeh a skúsenosti. Preto je autobiografická stránka autorov jednou z prvých vecí, ktoré chceme návštevníkom ukázať. Keď vedia, čo chcel autor vyjadriť, je jednoduchšie si dielo zamilovať.

JEDNODUCHÁ ORIENTÁCIA

Vždy nájdete to, čo hľadáte

Keďže na stránke vystupuje viacero rôznych umelcov, bolo dôležité, aby návštevník vedel rýchlo vybrať svojho obľúbeného autora, od ktorého by chcel investičné umenie zakúpiť. Mal by si prehľadne vyfiltrovať obrazy od konkrétneho autora a potom si už len vyžiadať cenovú ponuku na dané umenie a investovať.

KOMPLEXNÁ VIZUÁLNA IDENTITA

Čisté, výrazné, moderné. Takéto umenie máme radi!

Vizuálna identita klienta sa premieta naprieč všetkými výstupmi, aby nechala umelecké diela, jeho produkt, skutočne vyniknúť. Nielen na webe, ale aj v magazíne či samotnej galérii.

A čo klient?

Peter Zahraj

CEO ARTinvest

Žena s andělskými křídly a svatozáří

Ideme do toho?

„Strážnych anjelov na projekty síce nemáme, ale šliapať to bude dobre. Robíme pre to maximum. A ešte o kúsok viac.“
– Lenka, Project manager
Dohodnime si stretnutie