Spoločnosť ArtInvest sa venuje obchodu s investičným umením v Spojených štátoch amerických s hlavným zastúpením v New Yorku. Jedného dňa nás kontaktoval riaditeľ tejto spoločnosti, pán Peter Zahraj, s prosbou o vytvorenie e-shopu a novej identity pre ich galériu.
Pri návrhu sme sa riadili pravidlom, že v jednoduchosti je krása. Všetky obrazy umelcov sú nádherné farebné diela, ktoré sme chceli nechať vyniknúť. Preto sú všetky prvky stránky prevažne v čiernej a bielej farbe, ktoré sú len doplnené odtieňmi týchto diel.
Dôvod, prečo sa autori stávajú slávnymi, je najmä ich životný príbeh a skúsenosti. Preto je autobiografická stránka autorov jednou z prvých vecí, ktoré chceme návštevníkom ukázať. Keď vedia, čo chcel autor vyjadriť, je jednoduchšie si dielo zamilovať.
Keďže na stránke vystupuje viacero rôznych umelcov, bolo dôležité, aby návštevník vedel rýchlo vybrať svojho obľúbeného autora, od ktorého by chcel investičné umenie zakúpiť. Mal by si prehľadne vyfiltrovať obrazy od konkrétneho autora a potom si už len vyžiadať cenovú ponuku na dané umenie a investovať.
Vizuálna identita klienta sa premieta naprieč všetkými výstupmi, aby nechala umelecké diela, jeho produkt, skutočne vyniknúť. Nielen na webe, ale aj v magazíne či samotnej galérii.
„S Krejta solutions s.r.o. mám len skvelé skúsenosti. S firmou spolupracujem už dlhší čas a vždy všetko dopadlo podľa mojich predstáv. Oceňujem predovšetkým ich kreatívny prístup a nápady na riešenie tak technických, ako aj dizajnových zmien a požiadaviek. Komunikácia bola vždy skvelá, zmeny a všetky požiadavky realizujú okamžite a bez zbytočného čakania. Vždy sa snažia vyjsť v ústrety a nájsť najlepšiu možnú cestu na dosiahnutie stanoveného cieľa. Vďaka všetkým týmto faktorom máme výbornú odozvu na stránky od našich newyorských klientov. Sú prehľadné, rýchle a fungujú skvelo. Spoluprácu s Krejta solutions s.r.o. môžem len odporučiť – s nimi nikdy nešliapnete vedľa. Ďakujem veľmi pekne za spoluprácu.“