lupa, fajka a klobúk v štýle Sherlocka Holmesa

PPC AUDIT – PREVERÍME VAŠE KAMPANE

KAMPANE
POD LUPOU

Vaše kampane končia neslávne? Pomocou PPC auditu sa spoločne dopátrame príčiny a nájdeme vinníka. A tiež spôsob, ako ich zasa rozprúdiť. Pripravení začať vyšetrovanie?

TRÁPI VÁS…?

VYSOKÉ NÁKLADY

Vaše reklamy vám dávajú zabrať viac, než unesiete? Spolu ich optimalizujeme.

NÍZKE
KONVERZIE

Len málo návštevníkov sa mení na zákazníkov? Poďme zvýšiť konverzie!

ZLÉ
CIELENIE

Mierite, ale míňate? Možno je to zlým cielením. Nájdeme vašu cieľovku.

VYRIEŠIME!

PREČO INVESTOVAŤ DO AUDITU PPC

Aby vám peniaze neutekali…

Prúdia peniaze z reklám k vám, alebo unikajú na všetky strany? Nájsť spôsob, ako ich využiť naozaj efektívne, je niekedy beh na dlhú trať. Nemusíte na to byť sami. Pomôžeme vám ich usmerniť.

Využijete rozpočet efektívne
Zvýšite návratnosť
Získate jasné odporúčania
Mince s nohami rozbiehajúcimi sa do všetkých smerov

OD DÁT K
VÝSLEDKOM

1

Získavame dáta

Zoznámime sa s vami, vašou firmou, produktmi aj víziou. Prevezmeme od vás konkrétne údaje a dáta ku kampaniam, aby sme ich mohli poriadne preskúmať.

2

Analyzujeme

Pozrieme sa na zúbok vašim kampaniam, cieľovkám a rozpočtom a zistíme, čo by sa dalo vylepšiť.

3

Odporúčame úpravy

A ide sa na to. Navrhneme konkrétne kroky a meníme ich na realitu. Optimalizujeme, aby všetko išlo ako hodinky.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž s telefonními sluchátky a grafy

Ideme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dajte vedieť, nech môžeme začať.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Dohodnime si stretnutie

OTÁZKY A ODPOVEDE

1. Aké chyby dokáže PPC audit odhaliť?

Okrem spomenutých vysokých nákladov, nízkych konverzií a nepresného cielenia vie PPC audit odhaliť aj neaktuálne informácie, nefunkčný remarketing, zle nastavené ceny alebo rozpočet, nedostatočne pokryté kľúčové slová, chybne nastavené merania či nevhodnú štruktúru kampaní. A ešte omnoho viac! Poďte do toho s nami a presvedčte sa.

2. Pre koho je PPC audit vhodný?

Pre podnikateľov, majiteľov e-shopov aj organizácie – či si kampane spravujú sami, alebo využívajú externé služby. Ak vaše kampane nebežia naplno, PPC audit vám pomôže odhaliť, kde je zakopaný pes.

3. Akými činnosťami na audit nadviazať?

Načo by bol audit, keby ste odhalené medzery nezačali riešiť? Upravte rozpočet, cielenie, pripravte si marketingovú stratégiu a spustite nové, efektívne PPC kampane a doladené SEO. A podporiť budovanie komunity cez sociálne siete tiež nie je na škodu. Radi budeme pri tom!

4. Prečo do toho ísť s nami?

Nemíňajte peniaze zbytočne. Pozrieme sa na vaše PPC kampane do hĺbky a pomôžeme vám ich optimalizovať, aby ste dosiahli lepšie výsledky a vyššiu efektivitu. Naši špecialisti pripravia individuálnu analýzu vašich kampaní a pridajú konkrétne tipy, ako z nich vyťažiť maximum. Vychytajú všetky chyby a nájdu priestor na zlepšenie, aby ste získali viac zákazníkov za menej peňazí.