Mních meditujúci na vrchole hory

SEO, OPTIMALIZÁCIA PRE VYHĽADÁVAČE - HURÁ NA VRCHOL

POVZNESTE SEO
DO OBLAKOV

Odpútajte sa od zeme a nechajte svoju myseľ aj značku stúpať do vyšších sfér. Zvýšte svoju viditeľnosť vo vyhľadávačoch, posilnite pozície, optimalizujte. Spolu budeme šplhať na vrchol a hľadať nirvánu.

VEDELI STE, ŽE...

AŽ 75 % UŽÍVATEĽOV NEPREJDE NA ĎALŠIU STRÁNKU VYHĽADÁVANIA?

Stránky, na ktoré je radosť pozrieť, ešte lepší produkt, ale zákazníci nikde… Kde sa stala chyba? Možno ste zabudli na optimalizáciu pre vyhľadávače. Ak zapadnete hlboko do výsledkov vyhľadávania, len málokto sa k vám prekliká. Uľahčite im hľadanie a buďte vidieť.

PREČO INVESTOVAŤ DO SEO

Aby vaša značka rástla

…v očiach zákazníkov aj vyhľadávačov, je potrebné sa o ňu starať. Zasejte semienka, nechajte kľúčové slová klíčiť a sledujte, ako sa im darí. Polievajte, optimalizujte, dodávajte potrebnú výživu… Že by to chcelo tím záhradníkov? Nie je treba, pomôžeme vám.

Budete vidieť
Získate návštevnosť
Zlepšíte obchodné výsledky
Klíčiace rastliny so SEO štítkom Klíčící rostlinky s cedulkou SEO

A VIETE...?

SEO
AUDIT

Ako si vedú vaše pozície vo vyhľadávačoch? Čo funguje? A čo naopak nie? Poďme to zistiť.

OBSAH
A LINKBUILDING

Kvalitný obsah je mocný – rovnako ako prepojenie relevantnými odkazmi. Budujme ich spoločne.

ANALÝZA
KĽÚČOVÝCH
SLOV

Zistite, na ktoré slová cieliť, aby vás našli zákazníci aj vyhľadávače.

VIEME!

KROK
ZA KROKOM

1

Konzultujeme

Zoznámime sa s vami, vašou firmou, produktmi aj cieľovou skupinou. Stanovíme si ciele a naplánujeme postup, ako vás dostať čo najbližšie k  vrcholu vyhľadávania.

2

Analyzujeme

Mrkneme sa na vaše výsledky aj na to, čo robíte a ako si vediete. Zistíme, čo funguje a na čom by sa dalo zapracovať, aby ste boli k zákazníkom aspoň o stupienok bližšie.

3

Navrhujeme a realizujeme

Je to tu. Máme riešenie. Navrhneme úpravy, ponúkneme postupy, odporučíme kľúčové slová… Pripravíme kompletné on-page aj off-page SEO. A potom to zrealizujeme.

4

Optimalizujeme

Sledujeme výsledky aj vaše pozície, priebežne vyhodnocujeme a optimalizujeme. Pokojne si hoďte nohy na stôl – my sa o to postaráme.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Muž s králíkem na rameni a kouzelnickým kloboukem

Ideme do toho?

„Urobiť dobrý web môže byť tak trochu mágia. Preto sa hodí mať v tíme kúzelníka. Alebo rovno celú agentúru kúzelníkov – napríklad takú, aká je Krejta.“
- Ondřej, Head of Developement
Dohodnime si stretnutie

FAQ

1. Čo je to SEO a aké SEO aktivity ponúkate?

Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je balík aktivít, ktoré pomáhajú zvýšiť predaje z organických (neplatených) výsledkov vyhľadávania. Vyššia pozícia vášho webu vo vyhľadávači často znamená viac kliknutí – a častejšie aj viac objednávok. A to sa vyplatí!

A s čím všetkým vám vieme v rámci SEO pomôcť? S celým spektrom. Postaráme sa o vašu SEO viditeľnosť! Robíme technické SEO, obsahové SEO aj linkbuilding – a to pre weby aj e-shopy. A tým to nekončí. Lokálne SEO s využitím Google Business Profile a máp máme v malíčku.

2. Ako dlho trvá SEO?

Vlastne je to nekonečný príbeh. SEO sa nikdy nekončí – vyhľadávacie algoritmy sa neustále menia a to, čo platilo včera, dnes už platiť nemusí. Môžeme ho prirovnať k maratónu – buď sa snažíte predbehnúť konkurenciu, alebo si udržať náskok. Ideálny časový rámec, po ktorom má zmysel hodnotiť výsledky, je približne jeden rok.

3. Prečo a ako meriame úspešnosť SEO aktivít?

Meranie nám ukáže, či zvolená stratégia funguje a či prináša očakávané výsledky – a zároveň aj to, ktoré kroky mali najväčší vplyv na ziskovosť. Vďaka tomu vieme úspešnú stratégiu opakovane nasadiť tam, kde to dáva zmysel.

A úspech? Sledujeme ho podľa rastu organickej návštevnosti, pozícií kľúčových slov, miery preklikov (CTR), počtu konverzií a celkového výnosu v porovnaní s investíciou (ROI).

4. Na čo je dobrá analýza kľúčových slov?

Tým všetko začína – teda minimálne SEO. Potrebujete vedieť, aké slová vaši zákazníci hľadajú, aký je objem vyhľadávania a konkurencia pre dané výrazy. Pomôže vám (alebo nám) čo najlepšie cieliť. Na menej konkurenčné výrazy sa často dá umiestniť ľahšie a konkrétnejšie kľúčové slová častejšie vedú k nákupu.

5. Pomáhate aj s optimalizáciou pre AI vyhľadávače?

Áno. AI nevnímame ako strašiaka, ale ako príležitosť! Pomôžeme vám prispôsobiť obsah tak, aby zaujal aj ChatGPT, AI overview, Gemini či Perplexity.

6. Jak by měla vypadat stránka přátelská k vyhledávačům?

To, čo je dôležité pre návštevníka, je dôležité aj pre vyhľadávač. Či sme na správnej stránke zistíme najčastejšie podľa nadpisov. Či zostaneme, ovplyvní aj to, ako rýchlo sa stránka načíta. Pútavý názov a popis vo výsledkoch vyhľadávania nás môže presvedčiť, aby sme klikli. A to všetko si vyhľadávače všímajú a hodnotia.

Posudzujú však aj relevanciu stránky ešte predtým, než ju zobrazia vo výsledkoch. Dôležitú úlohu hrá technické spracovanie (napr. rýchlosť, štruktúra, https), ale aj autorita a dôvera, ktorú si vaša stránka buduje kvalitným obsahom a spätnými odkazmi. Preto má zmysel vytvárať obsah, ktorý ľudí zaujíma a vyhľadávače si ho všimnú.