Kohút klovajúci diamant Kohút klovajúci diamant

PPC KAMPANE – KAM NA NE?

NALÁKAJTE
NA KLIKNUTIE

Keď vycibríte svoje PPC kampane k dokonalosti, zákazníci to ocenia. Lákavý obsah ich bude priamo vyzývať ku kliknutiu. Tak na čo čakať? Poďme spolu budovať reklamu, ktorá sa vám vyplatí.

VEDELI STE, ŽE...

AŽ 60 % UŽÍVATEĽOV SI ANI NEVŠIMNE, ŽE KLIKAJÚ NA REKLAMU?

Kto hľadá, nájde. A keď dobre cielite, nájde práve vás. Buďte nablízku, prinášajte to, čo ľudia chcú… Zákazníci k vám budú prúdiť, ani si neuvedomia, že ich priviedla reklama.

PREČO INVESTOVAŤ DO PPC KAMPANÍ

Poklad pre cieľovku… aj pre vás

Prepracovaná PPC reklama je pre vašu značku hotový poklad. Privádza zákazníkov, ktorí skutočne chcú vaše produkty alebo služby. Každé investované euro tak má svoj zmysel. Vydajme sa na túto výpravu spoločne.

Zvýšite konverzie
Podporíte návratnosť
Znížite náklady na predaj
Mapa k pokladu

A VIETE...?

VYHĽADÁVANIE

Dobrý produkt si zákazníkov nájde, ale niekedy to chce pomoc. Skrotíme vyhľadávače aj porovnávače.

REMARKETING

Už ste raz zaujali? Výborne. Postaráme sa, aby na vás zákazníci nezabudli.

BANNERY

Atraktívny vizuál, slová, ktoré presvedčia… S touto reklamou to jednoducho klikne.

VIEME!

Šachové figúrky a mozog

CHOĎTE NA TO STRATEGICKY

Nech to ide ako hodinky

Správna kampaň nie je izolovaná jednotka, ale súčasť systému, koliesko stroja. Keď nezapadá do celkového konceptu, môže sa stať, že vlastne nikam nevedie. Postarajte sa, aby vaše kampane dávali zmysel. Pomôžeme vám.

AKO TO
PREBIEHA

1

Vytyčíme ciele

Zoznámime sa s vami, vašou firmou, víziou aj produktmi. Stanovíme si ciele a naplánujeme postup, ako vás dostať čo najbližšie k vašim zákazníkom – bez plytvania rozpočtom.

2

Navrhujeme reklamy

Spoznáme vašu cieľovú skupinu a zistíme, kde a ako ju zaujať. Prečo je váš produkt zaujímavý? Ako ho správne p(r)odať? Ktoré kanály využiť? My na to prídeme.

3

Nastavujeme a optimalizujeme

A je to tu! Nachystáme kampaň, spustíme ju a optimalizujeme. Aby všetko bežalo ako po drôtikoch.

AKO SPOLUPRÁCU HODNOTIA NAŠI KLIENTI?

„Dohodli sme sa na ďalšej spolupráci a to bolo to najlepšie, čo som mohla urobiť, pretože po pár mesiacoch sme mali omnoho lepšie výsledky. Naše tržby začali kontinuálne medziročne rásť.“

Alexandra Račková, spolumajiteľka RAK
Spoločne sme zvýšili tržby o 55 % za rok

„Krejtu tvoria šikovní mladí ľudia, ktorých osobne poznáme. V tom vidím výhodu oproti iným agentúram, kde je to možno častejšie viac anonymné. Naše stretnutia prebiehajú väčšinou v priateľskej, uvoľnenej atmosfére a tím Krejty je stále flexibilný pri našich požiadavkách a projektoch.“

Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Spoločne sme dosiahli nárast počtu kvalitných leadov za stabilnú cenu.

"Najväčšiu pridanú hodnotu spolupráce so spoločnosťou Krejta vidím v ich skúsenostiach a samostatnosti. Veľmi rýchlo a správne pochopili, čo od našej spolupráce očakávam a čo značka Kernun potrebuje."

Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Získali sme výraznú vizuálnu identitu , ktorá nezapadne.

„Prínos spolupráce s agentúrou Krejta sme pocítili hneď po prvom roku spolupráce, keď prišla pandémia covid. Boli chopní rýchlo a pružne reagovať na aktuálne podmienky. Vďaka tomu sme dokázali rásť aj počas ťažkého obdobia pandémie a po ňom.“

Martin Laco, majiteľ OZY.market
Úspešne propagujeme našu značku na CZ i SK trhu.

„Najväčšou pridanou hodnotou na spolupráci s agentúrou Krejta je pre nás ich kreativita, zápal a osobný prístup. Oceňujem podrobné naštudovanie celého problému a navrhnutie možných scenárov a riešení.“

Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Nadčasové promo video hovorí presne to, čo by malo.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Krejta bola od začiatku založená na osobnom kontakte a osobnom porozumení. Na začiatku sme si sadli, povedali sme si, čo od seba očakávame, a po čase sme to vyhodnotili... Ich práca je rýchla, spoľahlivá a efektívna.“

Martin Šenk, jednateľ Damacom
Spoločne sme zvýšili konverzie o 251 %.

„Najväčšiu pridanú hodnotu Krejty sme pocítili v ich schopnosti pokryť naše potreby v odbore, v ktorom pôsobíme, a v komplexnosti ich tímu. Vďaka skúsenostiam Krejty sa nám takto podarilo dosiahnuť výsledky, ktoré sme potrebovali.“

Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Vizuálna identita uľahčí identifikáciu a prepojenie značiek.

„Na spolupráci so spoločnosťou Krejta sa nám najviac páčilo, že nás celým procesom sprevádzali. Na začiatku sme k nim prišli len s nápadom a scenárom, ktorý dokázali pretaviť do reality. S videom sme mali úspech v desiatkach krajín po celom svete a dostali sme hlavne spätnú väzbu, že vyzerá veľmi profesionálne.“

Katarína Vargová, Marketing Manager Konica Minolta
Pútavé, profesionálne video si naši ľudia zamilovali.
Alexaxandra Račková, spolumajiteľka RAK
Play
Júlia Kočišová, Marketing Manager CEE
Play
Vojtěch Bumba, CEO Kernun
Play
Martin Laco, majiteľ OZY.market
Play
Zuzana Zlámalová, Executive Director IES
Play
Martin Šenk, jednateľ Damacom
Play
Josef Šebek, jednateľ AQUA PROCON
Play
Zdeněk Vrbka, Head of Virtual Service Visit
Play
Muž s telefonními sluchátky a grafy

Ideme do toho?

„Dáme call? Mail? Chat? Dajte vedieť, nech môžeme začať.“
– Tomáš, Project manager, PPC specialist
Dohodnime si stretnutie

FAQ

1. Aké kanály v rámci PPC kampaní spravujete?

Na čo si spomeniete. Takmer. Samozrejmosťou sú Google, Sklik (Seznam), Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIn. Používame ale aj Microsoft Ads, TikTok, Pinterest, Zboží.cz, Heureku, Glami, Favi a Biano.

2. Ako meriate úspešnosť PPC kampaní?

Meranie úspešnosti vždy závisí od konkrétnych cieľov a typu kampane. Sú tu však niektoré postupy a metriky, ktoré používame naprieč väčšinou projektov:

Meranie na úrovni nástrojov: V PPC platformách (Google Ads, Meta Ads a pod.) sledujeme ukazovatele ako CPA, ROAS, CTR, konverzný pomer a prekliky. Vďaka nim vieme kampane ladiť v reálnom čase.

Meranie na úrovni webu: Sledujeme správanie užívateľov – počet konverzií, hodnotu konverzií, priemernú hodnotu objednávky, počet udalostí (napr. kliknutí na tlačidlo), počet zobrazených stránok alebo čas na stránke. Typicky cez Google Analytics.

Meranie biznisového dopadu: Skúmame reálne výsledky v CRM alebo ERP systéme – čisté tržby, počet reálne uzavretých obchodov, počet kvalifikovaných leadov či marže.

3. Aké sú najpoužívanejšie druhy PPC reklamy a ako zvoliť stratégiu?

PPC reklama má množstvo možností! K najčastejším patrí vyhľadávacia sieť – cielenie podľa kľúčových slov. Bannerová reklama je skvelá pri budovaní značky. Google Nákupy využijete na priamu ponuku produktov.

Vždy záleží na tom, o čo vám ide. Stratégiu spolu naplánujeme podľa vašich cieľov. Ak chcete zvýšiť povedomie, siahneme po banneroch a videoreklame. Pre vyšší predaj je to často remarketing a vyhľadávacia sieť. A možno bude pre vás ideálna kombinácia. Dohodneme sa a vyberieme to najlepšie riešenie presne pre vás.

4. Kde hľadať svoju cieľovú skupinu – a kde bude hľadať ona?

Rôzne cieľovky používajú rôzne vyhľadávače. Mladšia generácia málokedy siahne po Sezname, staršia ho využíva pomerne bežne. Mladšie publikum si vás nájde skôr cez Google. A dnes už aj cez ChatGPT.

5. Ako zlepšiť výsledky PPC kampaní?

To chce audit! A nie hocijaký, ale PPC audit. Radi ho pre vás spravíme a zistíme, čo funguje a na čom môžete zapracovať, aby vaše kampane bežali ako po drôtikoch.