Jednoduché 4 rady ako na zvýšenie predaja vašeho webu | KREJTA

Máte web a 
potrebujete
zvýšiť predaj?
Pomôžeme vám

zvýšenie predaja

V online svete vládne obrovská konkurencia. Všetci to určite poznáme, prídeme do obchodu a aj keď nás produkt zaujme, nie vždy ho kúpime okamžite. Začneme sa o produkt zaujímať, zisťovať podrobnosti a pátrať, kde ho bude najlepšie kúpiť a až potom ho kúpime. Naše chovanie popisuje model AIDA, ktorým sa pri návrhu štruktúry vašej kampane riadime.

Konzultácia zdarma

Mať cieľ je základ

Pri návrhu kampane je nutné, určiť si cieľ a kroky, ktoré nás k nemu zavedú. Platí to rovnako pri vašom webe, ako aj mimo neho. U produktov alebo služieb, môže proces rozhodovania zahŕňať až 8 a viac kontaktov s vašou značkou. Preto navrhujeme kampane tak, aby sme zákazníkov v procese rozhodovania orientovali vašim smerom.

Pod pojmom cieľ si väčšinou predstavíme predať čo najviac. Pre dosiahnutie tohto cieľa je nutné plniť dielčie ciele, ktorými môže byť napríklad získanie fanúšikov pre vašu stránku na sociálnych sieťach, získanie emailovej adresy pre odber noviniek, počet pozretí vysvetľujúceho videa alebo odoslanie objednávkového formulára.

Ako viesť zákazníkov
správnym smerom?

zvýšenie predaja, smer

V prvej fáze, ktorá sa nazýva SEE, sa snažíme osloviť čo najväčšie publikum zvolenej cieľovej skupiny. V druhej fáze, THINK, ukážeme výhody, ktoré pomáhajú rozhodnúť sa priamo pre vašu značku. V tretej fáze, nazývanej DO, privádzame zákazníka ku konverzii. A v poslednom kroku CARE, oslovujeme stálych zákazníkov a budujeme tak vzájomnú lojalitu.

Konzultácia zdarma

Viete, kde
návštevníkov
strácate?

zvýšenie predaja, straty

Pre správny chod kampane musíme vedieť, ako sa návštevníci vašich stránok chovajú. Odkiaľ od vás odchádzajú, kde trávia najviac času a kde najčastejšie prevedú požadovanú akciu. Z tohto dôvodu meriame a optimalizujeme cestu k cieľu.

Ako zákazníkov
prilákať späť?

zvýšenie predaja, remarketing

To, že návštevník z vašich stránok odišiel, neznamená, že u vás v budúcnosti nenakúpi. Len nemal dostatok informácii, aby sa v danej chvíli rozhodol. Správne nastavený remarketing dokáže zákazníka presvedčiť priamo k nákupu.

Konzultácia zdarma
^