Tvorba loga, vizitek, webov. 4 veci, na ktoré treba myslieť | KREJTA

Potrebujete zatieniť
vašu konkurenciu?
Pomôžeme vám
s grafikou

tvorba loga

To, čo zákazník cíti vo chvíli, kedy si otvorí vaše webové stránky, vidí vaše logo, vizitky alebo bannery, predáva vaša vizuálna identita. Dobre navrhnutá vizuálna identita spoločnosti zdieľa hodnoty, ktoré firma reprezentuje a evokuje pocity, vďaka ktorým zákazníci uprednostnia vás pred konkurenciou.

Konzultácia zdarma

Váš brand je prvým dojmom vašich zákazníkov
Neodplašte si ich

Pomocou zraku vnímame až 85% informácií z okolia a prvý dojem môžeme zanechať len raz. To, akým dojmom vaša značka pôsobí má veľký význam v rozhodovacom procese zákazníka. Preto je dôležité, aby firemná identita zvýrazňovala hodnoty vašej firmy a predávala správne emócie.

Konzistenciou prezentácie medzi kanálmi uľahčíme zákazníkovi asociáciu s vašim produktom. Webdesign, tvorbu loga, vizitiek, reklamných bannerov a plagátov navrhujeme v súlade s firemnou identitou a to uľahčí vášmu zákazníkovi, aby si vás lepšie zapamätal a rozhodol sa pre vašu službu alebo produkt.

Viete, kto je vaša
cieľová skupina?

tvorba loga, cieľová skupina

Prvým krokom k úspešnému vytvoreniu firemnej identity je určiť si, kto sú vaši zákazníci, kto produkt alebo službu kupuje a či ten, kto kupuje, tiež službu využíva. Typickým príkladom sú detské bicykle. Rodičia ich kupujú, ale páčiť sa musia deťom. Preto identita produktu musí pôsobiť ako na deti, tak na rodičov.

Konzultácia zdarma

Ako chcete na
vašich zákazníkov
pôsobiť?

tvorba loga, pôsobenie

To, aký ste a prečo robíte to, čo robíte, by mala odrážať takisto aj vaša vizuálna identita. Správne predané informácie o vašej značke vám pomôžu nie len získať zákazníkov s podobnými hodnotami, ale tiež posilniť lojalitu už stávajúcich zákazníkov.

Aké pocity chcete,
aby vaša značka
predávala?

tvorba loga, pocity

Rôzne grafické prvky dokážu predávať rôzne emócie. Napríklad ostré tvary sú viac obľúbené medzi mužmi a naopak ženy preferujú oblé tvary. Odlišné farby zasa predávajú rôzne emócie. Napríklad modrá farba vzbudzuje dôveru a je viac obľúbená u mužov. Pri návrhu identity musíme starostlivo voliť každý jej aspekt.

Konzultácia zdarma
^