Prípadová štúdia:
Ako sme navýšili tržby o 55% a prešliapali cestu na český trh

Janáčkova akademie múzických umění (JAMU) každoročne organizuje medzinárodný festival divadelných škôl, ktorého cieľom je predávanie skúseností a poznatkov medzi divadelnými školami. Túto možnosť už dlhé roky využívajú stovky študentov a pedagógov. Festival takéhoto kalibru bezpodmienečne potrebuje jedinečný informačný systém, ktorý zúčastneným stranám poskytne všetky dôležité informácie. Ako to dopadlo? Tu sa môžete pozrieť na realizáciu.
Webové stránky festivalu by nemali pôsobiť zložito. Na prvý pohľad sa musí jednať o jednoduchú štruktúru, ktorá umožní užívateľom nájsť v čo najkratšom čase to, čo potrebujú. Nezáleží na tom, či sa jedná o nákup vstupeniek, zistenie programu alebo prehľadu vystúpení. Všetky informácie musia byť presne tam, kde ich užívatelia čakajú.
Veľkú časť informačného systému tvorí práca so súbormi. Každý z divadelných súborov má svoj vlastný harmonogram vystúpení. Aby sme užívateľom uľahčili hľadanie v časoch vystúpení ich obľúbených divadelných súborov, pridali sme k informáciám o danom súbor tiež prehľadný harmonogram pre rýchlejšiu orientáciu.
Ak hľadáte predstavenie, na ktoré sa najviac tešíte, nechcete zbytočne strácať čas vyhľadávaním. Chcete získať tie najdôležitejšie informácie rýchlo a prehľadne na jednom mieste. K tomu slúži stručný program so všetkým, čo potrebujete vedieť.