Zvýšenie tržieb Gugenio o 55 % a vstup na český trh | KREJTA

Prípadová štúdia:

Ako sme navýšili tržby o 55% a prešliapali cestu na český trh

Detail projektu:

Na společnú cestu s firmou Gugenio, výrobcom detských topánočiek, sme vykročili v roku 2022. Pomohli sme jej vstúpiť na český trh a vyšliapať si cestičku k úspechu.

A čo pre ňu robíme? Tvoríme príspevky a reklamy na sociálne siete, chystáme PPC reklamy, pomáhame budovať povedomie a brand pomocou e-mailingu, affiliate a spolupráce s mikroinfluencermi. Skrátka sa staráme, aby všetko pekne šliapalo.

Kto je Gugenio?

Gugenio vyrába a predáva kvalitné ručne šité detské topánočky a papučky. Veľký dôraz kladie nielen na pohodlie, ale aj na zdravý vývoj nôh. Topánočky využívajú prírodné materiály, ktoré pohlcujú vlhkosť a prispôsobujú sa tvaru nôžky, a pružné podošvy prinášajú chodidlám oporu.

Firma vychádza zo značky RAK s pôvodom na Slovensku, kde pod týmto názvom pôsobí už vyše tridsať rokov. Topánočky tak úspešne prešli už mnohými generáciami.

Čo sme spoločne dosiahli?



nárast tržieb o 55 % za rok


presadenie na českom trhu


úspešná práca s komunitou a brandom


vyriešenie zahltenej výroby

Významné stopy našej spolupráce


2022
  • zahájenie spolupráce
  • oddelenie CZ a SK účtov


2023
  • zapojenie SK marketingu
  • budovanie brandu a práca s komunitou
  • zapojenie influencerov


2024
  • nárast tržieb o 55 %
  • výrazné navýšenie KPI
  • affiliate

Budujeme komunitu

Staráme sa o to, aby zákazníci vedeli, že s Gugeniom nie je žiadna nuda – naopak! Obuli sme sa do tvorby zábavného a zaujímavého obsahu, ale nešetríme ani užitočnými tipmi a informáciami.

Sme hraví a priateľskí – v príspevkoch na sieťach, v reklamách aj e-mailingu. Vsádzame na príjemné vzťahy, ktoré postupne budujeme a prehlbujeme, a získavame tak dlhodobé publiká. A nezabúdame ani na autentický obsah – skutočné mamičky, babičky a hlavne deti, ktoré behajú a hrajú sa v našich topánočkách.

Myslíme na zákazníkov. Aj za nich

Peťovi už zase vyrástla nôžka? Anička nastupuje do škôlky? V čom bude Jiřík chodiť v zime? Myslíme na všetko, aj za zákazníkov.

Pravidelnými personalizovanými e-mailami im pripomíname, aby nezabudli včas nakúpiť topánočky na zimu, sandálky na leto alebo napríklad prezuvky do škôlky. Predchádzame tak ich potrebám. Na konkrétne skupiny zákazníkov takto cielime aj v reklamách.

Spojili sme mikronožičky s mikroinfluncermiy

„Už zase veselo behá po záhrade. Tie nové topánočky jej veľmi pristanú, vyzerá v nich naozaj spokojne… Odkiaľ ich asi Amálka má?“ Tak presne takéto reakcie vzbudzuje naše partnerstvo s mikroinfluencerkami.

Spolupracujeme s mamičkami a ich deťmi, ktoré majú produkty skutočne rady – a rady ich aj odporučia ďalej. Pomáhajú nám tak šíriť dobré meno vo svojich komunitách a ukazujú topánočky a papučky tak, ako sa naozaj používajú. Preháňajúce sa po ihrisku alebo doma v obývačke.

Pracujeme s radosťou

… a tiež s láskou. Skrátka s množstvom pozitívnych emócií, ktoré máme v hľadáčiku aj schované medzi riadkami. Zachytávame aj vyvolávame ich pomocou všetkého obsahu, ktorý pre Gugenio tvoríme. Premietajú sa do našich fotiek i videí, kde nechávame deti byť deťmi, – a zachytávame tak ich aj topánočky priamo v akcii. A radosť, zábava a hravosť sa prepisujú aj do textov a grafiky.

Spokojnosť zákazníkov je pre nás kľúčová

Preto sme hľadali spôsob, ako ju odomknúť. Ešte viac, ešte lepšie. Teší nás, že sme našli cestu, ako ju pozdvihnúť o úroveň vyššie.

Skrátili sme čakanie na nové topánočky

Topánočky sa predtým vyrábali iba na objednávku. Pokiaľ sa ich ale zišlo viac naraz, často to spôsobovalo zahltenie výroby, ktoré viedlo k dlhším doručovacím dobám a nespokojnosti zákazníkov. Preto sme odporučili vytvorenie skladových zásob, vďaka ktorému vzrástol zákaznícky komfort. Všetko začalo pekne šliapať a pozitívne recenzie na seba nenechali dlho čakať.

Pridali sme drobnosti pre lepšiu náladu

Gugenio chce byť pre deti a rodičov nielen dodávateľom, ale aj parťákom, kamarátom. Prinášať spolu s topánočkami aj úsmev a príjemné zážitky. Preto sme prišli s nápadom, aby radosť a nadšenie svojich zákazníkov ešte viac podporili drobnými darčekmi, ktoré nájdu vo svojej objednávke. Nachystali sme pre nich krásne omaľovánky alebo napríklad balóniky.

A výsledky? Hovoria samy za seba

Teší nás, že naša práca prináša plody. Topánočky sa predávajú jedna báseň a spokojnosť nakupujúcich dokladajú aj odznaky Overené zákazníkmi a Zlaté overené zákazníkmi na portáli Heuréka. Nerastie ale len maloobchod, veľkoobchodný predaj u partnerov mu šliape na päty.



presadenie na českom trhu


nárast ročných tržieb o 55 %


zisk Heuréka odznakov


zníženie poklesu medzi sezónami


rast maloobchodu aj veľkoobchodu

Spolupráca s Gugeniom je skrátka radosť

Pre nás, klienta a veríme, že aj pre jeho zákazníkov. Nápady tečú prúdom, komunikácia krásne plynie a prichádza aj preukázateľný efekt. Naozaj nás to baví a dúfame, že toto partnerstvo potrvá ešte veľa rokov.

Chcete vybojovať
viac objednávok?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak


^