Nejúspešnější ročník propagácie “Dáme na vás” - KREJTA

Prípadová štúdia:

Nejúspěšnější ročník propagácie „Dáme na vás“

Detail projektu:

“Dáme na vás” je projekt mesta Brna, ktorý sa realizuje každoročne už od roku 2017. My sme mali česť byť v roku 2020 súčasťou tohto projektu. Pozrite sa, ako sa nám to podarilo!

Tvorba obsahu

Základom každej úspešnej propagácie je tvorba kvalitného obsahu. Pre projekt “Dáme na vás” bolo potrebné nafotiť a vytvoriť prezentačné video projektov pre 65 respondentov. Tento materiál sa však použil do kampaní, ktoré zoznamovali občanov Brna s projektami, ktoré postúpili do veľkého finále.

Videoprodukcia

Kľúčovým faktorom pri úspechu projektu bolo realizovanie viac než 60 videí navrhovateľov projektov z Brna. Každého navrhovateľa bolo nutné zachytiť v prostredí, kde bol projekt plánovaný, a preto koordinácia produkčného tímu s navrhovateľmi bola občas ťažkým orieškom. Aj túto situáciu sa nám ale podarilo elegantne vyriešiť. Pozrite sa na niekoľko výsledkov našej práce v teréne

Kampane na mieru Brňákom

Kľúčovú úlohu v projekte “Dáme na vás” zohrali Facebookové kampane. Vďaka podrobnej segmentácii publika sme z Facebooku a Instagramu priniesli viac ako 5-tisíc hlasov. Bolo pre nás prvoradé doručiť relevantný obsah obyvateľom Brna a vzbudiť v nich záujem o participatívny rozpočet. Ako sme to dokázali?

Jednoducho. Cyklistom predsa záleží na tom, aby mali kde bicyklovať. Rodičom záleží na tom, aby sa mali ich deti kde vyblázniť. A napríklad takým obyvateľom Lišně záleží na tom, aby mohli zveľadiť svoju mestskú časť. Áno. Vytvorili sme kampane každému obyvateľovi Brna na mieru. Vďaka nim si každý medzi projektami našiel to svoje, na čom mu záležalo a prispel svojím hlasom.

Video nás nesklamalo

Dosah kampaní sa nám podarilo rozšíriť pomocou dobre spracovaného informatívneho videa. Rýchle a pútavé video sa blyslo nielen vysokým dosahom, ale tiež vysokou mierou zhliadnutí a množstvom konverzií.

příběh videoprodukce

Haló? Nezabudol si hlasovať?

Samozrejme, že remarketing musí tvoriť základ každej úspešnej kampane. Bez neho by sme sa ďaleko nedostali a o množstvo hlasov by sme prišli. Avšak, zo začiatku sme boli voči nemu skeptickí. Bolo nám jasné, že Brno je plné študentov a cudzincov a na webové stránky mohlo prísť množstvo ľudí, ktorí nemohli hlasovať. Naše pôvodné očakávanie sa však nenaplnilo a remarketing aj napriek trošku vyššej cene za akciu prispel k výsledkom skoro tisíckou hlasov.

Optimalizácia naša každodenná

Tak rozsiahla kampaň akú predstavoval projekt Dáme na vás si vyžadovala častú pozornosť a rýchle reakcie na zmeny. Kampane a reklamné sady sme vyhodnocovali a optimalizovali prakticky každý deň. Rozpočty bolo treba presúvať zo sady do sady a z kampane do kampane, aby sme dosahovali čo najlepšieho výsledku. Do kariet nám nehral ani Black Friday. Na konci novembra nám vďaka nemu prudko narástla cena za akciu a všetky výsledky nám výrazne zdraželi. Aj napriek tomu sa nám podarilo z toho vyžmýkať maximum a sociálne siete zvládli svoju úlohu na výbornú.

Fotenie víťazov

Ukončenie projektu neznamenal koniec aj pre nás. Nasledovalo totiž fotenie a upravovanie fotiek koho iného, ako víťazov tohto ročníka! Čakala ich ľahká vizážistická úprava, a potom už nasledovalo fotenie pred bielym plátnom. Celá procedúra prebiehala v priateľskom duchu a pri odchode dostal každý z víťazov darčekový balíček od mesta Brna.

Najúspešnejší ročník

V roku 2020 sa nám do hlasovania podarilo zapojiť rekordný počet Brňákov, čím sa 4. ročník stal tým najúspešnejším za celú dobu svojej existencie! V počte hlasujúcich sme posledný ročník prekonali o celých 56 %! Do hlasovania sa zapojilo 20 676 Brňákov, čo je o 6 189 hlasov viac než v doposiaľ najúspešnejšom ročníku. A to už je čo povedať. Čo hovoríte? 🙂

Referencie zákazníka

Barbora Došková

Ing. Marco Banti LL.M.

Vedúci kancelárie participácie

551

Krejta solutions s.r.o.

S KREJTA Solutions, s.r.o. jsme v roce 2020 spolupracovali na projektu participativního rozpočtu „Dáme na Vás“ a byli jsme s nimi velice spokojení. I přes to, že jsme je do projektu zapojili dá se říci za pět minut dvanáct, tak byli schopni se okamžitě adaptovat na podmínky a odvést vysoce kvalitní práci. V projektu měli na starost kompletní video produkci a veškerou online marketingovou propagaci. Povedlo se jim dosáhnout mimořádných výsledků – účast v hlasování byla o více než 50 % vyšší, a navíc se jednalo o rekordní účast v hlasování po celou dobu existence projektu. Po uskutečnění projektu měli na starost i focení výherců. Agenturu rozhodně doporučujeme!

Chcete vybojovať
viac objednávok?

odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
odznak
^