Prípadová štúdia:
O 437 % viac objednávok pre dentálnu hygienu vďaka SEO

Máte nápad, ako zmeniť mesto Brno k lepšiemu? Premeňte ho na skutočnosť! To je myšlienka projektu participatívneho rozpočtu Dáme na vás, ktorý Brno každoročne realizuje už od roku 2017.
Aj v roku 2023 sme mali tú česť podieľať sa na jeho kompletnej propagácii. Pozrite sa, ako sme tento ročník uchopili.
Každá poriadna marketingová kampaň stojí na silnej myšlienke. Originálnej, zaujímavej, zmysluplnej a predovšetkým premyslenej do posledného detailu.
S jednou takou sme prišli – doslova sme dali Brno do rúk občanom, ktorí sa podieľajú na jeho premene.
Vytvorili sme planétu Brno, unikátny koncept, ktorý zastrešil celú kampaň, a navyše ho možno upraviť pre rôzne cieľové skupiny, formáty aj fázy kampane.
Podať čo najviac projektov. Zozbierať podporu. Hlasovať za víťaza. Aktuálne ciele kampane Dáme na vás závisia od fázy, ktorá práve beží. A zodpovedať jej musí aj daná propagácia bez toho, aby vyčnievala z celkového konceptu. Aj s tým sme poradili.
Rodiny s deťmi? Zaujali sme ich. Fanúšikovia športu? Tak určite! Milovníci kultúry, ktorí chcú prispieť k jej rozvoju? Aj na tie máme upravený formát. Jednotlivé vizuály sme upravili presne podľa cieľovky, na ktorú práve mierili, aby si každý našiel to svoje.
Takto sa naše oddelenie grafiky vyhralo.
Ako osloviť čo najviac obyvateľov mesta? Samozrejme že reklamou v uliciach! V šaline, v aute aj po svojich, kamkoľvek sa Brňania vydali, naše reklamy stretávali na každom kroku, či už ako veľké CLV a bannery, polepy v MHD alebo napríklad menšiu inzerciu v tlačených médiách.
A čerešnička na torte, návrh merchandise – pretože darčeky miluje každý. Projekt Dáme na vás sme vytlačili na darčekové tašky, ponožky, vreckovky, čajové vrecká a mnoho ďalšieho. Ako lepšie podporiť reklamnú kampaň ako dávaním vecí zadarmo, ktoré ľahko a lacno šíria váš brand?
Naši fotografi a videomakeri behali po akciách a eventoch naprieč celým projektom – boli sme pri prestrihávaní víťazných pások, klepaní základných kameňov i búchaní šampanského a cinkaní pohárov.
Každý dôležitý moment sme zdokumentovali, aby fanúšikom kampane nič neuniklo a prežili každý okamih, ako by boli jeho súčasťou. Čo je lepším dôkazom toho, že projekt funguje, ako report priamo z terénu? Pozrite sa, ako sa nám to podarilo.
Vďaka našej kampani získalo Dáme na vás 128 podaných projektov a vyše 30 tisíc hlasov od 17 tisíc hlasujúcich. Viac sa podarilo iba dvom predchádzajúcim ročníkom – pri zahájení projektu av roku 2020, ktorý bol taktiež v našej réžii.
Reklamná kampaň rozložená do viacerých kanálov skrátka funguje ako starostlivo vyskladaná mozaika. Zostaviť ju je umenie – a presne toto umenie ovládame.
128 podaných projektov
30 tisíc hlasov
17 tisíc hlasujúcich
S KREJTA Solutions, s.r.o. jsme v roce 2020 spolupracovali na projektu participativního rozpočtu „Dáme na Vás“ a byli jsme s nimi velice spokojení. I přes to, že jsme je do projektu zapojili dá se říci za pět minut dvanáct, tak byli schopni se okamžitě adaptovat na podmínky a odvést vysoce kvalitní práci. V projektu měli na starost kompletní video produkci a veškerou online marketingovou propagaci. Povedlo se jim dosáhnout mimořádných výsledků – účast v hlasování byla o více než 50 % vyšší, a navíc se jednalo o rekordní účast v hlasování po celou dobu existence projektu. Po uskutečnění projektu měli na starost i focení výherců. Agenturu rozhodně doporučujeme!